Black and white

Follow me on  I N S T A G R A M


Dzisiaj będzie mało pisania i mało przynudzania. Chciałabym Wam tylko podziękować, za to, że jesteście ze mną, za słowa otuchy , wsparcie, za wszystkie piękne listy, które codziennie otrzymuję. 
Cudownie jest dostać "papierowy" list. Zbieram je wszystkie i nigdy nie wyrzucę! 
Dzięki Wam budzę się i zasypiam z uśmiechem na twarzy.

Dziękuję i zostawiam Was ze zdjęciami :) 









Kapelusz- H&M
Koszula- Bershka
Kurtka- Bershka
Spodnie- Vero Moda
Buty- Deezee


Zdjęcia Marta Budzyńska

43 komentarze:

  1. My dziękujemy Ci za to że jesteś z nami ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAMY CIĘ, SYLWUŚ! :*
    Wracaj do zdrowia, Kochanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tych butach!! śliczne zdjęcia, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka śliczna Ty jesteś. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis.

    Pozdrawiam :)

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie, wszyscy Cię kochamy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, kocham te buty!

    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje stylizacje!! :)
    Tą kurtkę jakoś niedawno może kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. To my Tobie dzikujemy kochana! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Syl,mam pytanie i z calego serca wieze ze mi pomozesz.
    Otoz zanikl mi okres przez odchudzanie co msm zrobic aby go odzyzkac?(nie chce isc do lekarza) Pomoz prosze bo jestem z tym sama :( Wracaj do zdrowka kochanie :* ! Pozrow Slawka i trxymaj sie siostro ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jak zawsze! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja, uwielbiam Cię Syl, nigdy się nie zmieniaj.<3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post <3 skąd plecak?

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia, jesteś MEGA inspiracją.Uwielbiam Cię.Dobrze ,że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja. Wracaj do zdrowia śliczna!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty cudowne! Mam pytanie, długo czekałaś na przesyłkę z Deezee?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chce się wysłać do Ciebie list to na jaki adres ? :)
    Pozdrowionka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Syl życzę ci duużo uśmiechu na zdjęciach!! (i nie tylko :) )

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka jest genialna! zdjęcia przepiękne jak zawsze... :>
    życzę wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty i kapelusz są najlepsze!Masz cudowny uśmiech ;)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. sylwia, mam pytanie. czy te skórzane spodnie nie kruszą ci się ? ile trzeba wydać na porządne spodnie z imitacji skóry?

    OdpowiedzUsuń
  23. nie podobają mi się te buty...ale cóż taka teraz moda, poza tym fajna stylizacja.

    anamarisworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz!
    Te buty są świetne! Zastanowię się nad zakupem ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :) Ostatnio przestałam prostować włosy. Pozbyłam się kosmetyków z slsami i silikonami. Nawet farbę zamieniłam na balsam ziołowy. Jak to jest z suszeniem włosów zimnym strumieniem powietrza? Czy niszczy je tak samo jak suszenie ciepłym/ gorącym powietrzem?
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. TO JESTEŚ TY NA TYCH ZDJĘCIACH? KURCZE, MYŚLAŁAM, ŻE TO JAKAŚ MODELKA :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mogłabyś zapytać Nati jakich kosmetyków używa? do twarzy i ciała? kosmetyki do mycia i makijażu :) i czy Ty nadal używasz tych rzeczy, które opisywałaś w filmiku na yt? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są prześliczne! <3
    Dołączam do tego szerokiego już grona obserwatorów :))

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. idealnie!
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kurcze, jesteś rewelacyjna, przepiękna. a to stylizacja do bez wątpienia mój faworyt :)

    drozdzikz.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Blaack&white to połączenie zawsze sie sprawdza i świetnie wygląda! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Okropne buty fuj ... :/

    OdpowiedzUsuń
  34. My dziękujemy ci że jesteś z nami i prowadzisz tego super bloga dzięki pozdrowienia :-*

    OdpowiedzUsuń