Co to jest Olaplex?



Olaplex, czyli magiczne cudo, które uratuje nawet najbardziej zniszczone włosy.
Regeneruje i wiąże mostki dwusiarczkowe przywracając włosom naturalną strukturę. 
Włosy zbudowane są z łańcuchów keratynowych, które zapewniają trwałą konstrukcję włosa. Łańcuchy te są połączone wspomnianymi mostkami dwusiarczkowymi, które codziennie ulegają licznym zerwaniom poprzez zabiegi koloryzacji, a także podczas codziennej stylizacji takiej jak suszenie, prostowanie, a nawet czesanie.
Olaplex jest jedynym produktem na rynku, który jest w stanie ODBUDOWAĆ zerwaną strukturę włosa. Jest zabiegiem permanentnym do momentu ponownego uszkodzenia włosów zabiegami chemicznymi i mechanicznymi.

Posiada trzy pielęgnacyjne fazy:


Faza 1
Blond multiplier może być stosowany do zabiegu koloryzacji, rozjaśniania, prostowania keratynowego, a także jako oddzielna rekonstrukcja.

Faza 2
Nie jest odżywką, aktywatorem, ani neutralizatorem. Wykorzystano w nim ten sam składnik aktywny co w fazie 1, jednak jest w konsystencji kremu, by ułatwić aplikację. Drugi krok jest niezbędny we wszystkich zabiegach w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów. Jest stosowany dla połączenia pozostałych mostków dwusiarczkowych przed i po zabiegu, by zapewnić siłę, strukturę i integralność włosów.
Jest nakładany po zabiegach chemicznych, lub pielęgnacyjnych a przed zastosowaniem szamponu na włosy. Czas trzymania minimum 20 min

Faza 3
Część systemu Olaplex przeznaczona dla klientów do wykonania rekonstrukcji w domu. Zawiera ten sam składnik co faza nr 1 i faza nr 2 dla uzyskania jak najlepszego efektu złączenia mostków siarczkowych. Umożliwia regenerację i utrzymanie zdrowych i silnych włosów między zabiegami, gdyż kontynuuje utrzymanie wiązań we włosach.
Przed umyciem włosów należy zwilżyć włosy wodą i odsączyć ręcznikiem, a następnie nałożyć obfitą ilość produktu od nasady aż po same końce. Czas trzymania min 20 min (polecam zostawić na całą noc w celu uzyskania jak najlepszych efektów) następnie włosy myjemy tak, jak zawsze.
Należy stosować minimum raz w tygodniu, jeśli ktoś myje włosy codziennie olaplex nr 3 należy stosować 2-3 razy w tygodniu.
Koszt buteleczki 150 zł, przy gęstych długich włosach starcza na 10 aplikacji.
Można zastosować nr 3 bez wcześniejszego stowania 1 i 2.


Olaplex jest przełomem w dziedzinie fryzjerstwa, daje nieograniczone możliwości kreowania koloru, odbudowuje nawet najbardziej zniszczone włosy, świetnie się sprawdza w codziennej pielęgnacji.
Używam olaplexu na swoich włosach od ponad 2 miesięcy, moje włosy nigdy nie były farbowane, a mimo to były suche i łamliwe. Dzięki stosowaniu olaplexu urosły mi w ekspresowym tempie, dodatkowo są gładkie i błyszczące.
.


Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)




Wiele z Was prosiło mnie bym poinformowała Was jeśli będę pracować w Warszawie :)
Od września będę w Warszawie raz w miesiącu od czwartku do soboty w godzinach 12-21.
Terminy na wrzesień 17, 18, 19.
Terminy na październik 8, 9, 10.

Możecie umawiać się telefonicznie :)
533255255

www.maniewski.pl



170 komentarzy:

  1. Świetne :)

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wystarczy stosować tylko 3 fazę samej w domu. Pozdrawiam


      Usuń
  2. Na ile starcza jedna buteleczka? Na raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słabo Ci idzie czytanie ze zrozumieniem. "Koszt buteleczki 150 zł, przy gęstych długich włosach starcza na 10 aplikacji."

      Usuń
    2. Nie ze zle idzie czytanie bo wcześniej w poście tego nie bylo Syl dopisala to potem

      Usuń
    3. W takim razie zwracam honor.

      Usuń
    4. polecam czytanie ze zrozumieniem

      Usuń
    5. moim zdaniem dziala krotkoterminowo


      Usuń
  3. Ile ml ma taka butelka i na ile starcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 ml/ 10 aplikacji na włosach długich i gęstych.

      Usuń
  4. Do kiedy można składać zamówienie przez e-mail? czy jest jakaś ograniczona ilość produktu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ograniczeń czasowych, postaramy się jak najszybciej dodać produkt do naszego sklepu online by ułatwić zakup :)

      Usuń
    2. A co z alergikami? Chetnie bym zainwestowala w ten zabieg aczkolwiek mam alergie prawie na wszystko i się trochę boję

      Usuń
    3. A ile ml wlac olaplexu do plynu do keratynowego prostowania wlosow? I numer 2 nalozyc odrazu po prostowaniu przed umyciem szamponem? A numer 3 nalozyc po umyciu tak?

      Usuń
    4. A ile ml wlac olaplexu do plynu do keratynowego prostowania wlosow? I numer 2 nalozyc odrazu po prostowaniu przed umyciem szamponem? A numer 3 nalozyc po umyciu tak?

      Usuń
  5. Przedwczoraj miałam robiona dekoloryzacje u fryzjera z użyciem olaplex, końcowy efekt wyszedł taki ze mam spalone włosy sa jak guma juz dosyć ścięte i w kolorze pomarańczowo żółtym:( siedzę i płacze na pocieszenie otrzymałam olaplex No 3 który miał mi pomoc ale nie widac żadnego efektu na zniszczonych włosach po tym fryzjerze co ja mam teraz zrobic jak je uratować jak zrobic kolor w którym moge wyjsć do ludzi pomóżcie 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że olaplex nie został dodany. Pracuję z nim około 3 miesięcy i nigdy nie przydarzyło mi się nic takiego a tygodniowo wykonuję około 30 koloryzacji. Powinnaś teraz wykonać tonowanie z olaplexem (sama rekonstrukcja będzie zbyt słaba i zbyt mało wniknie we włos) i odbudujesz trochę włosy. Możesz zacząć od odbudowy samą 3, by później u fryzjera zrobić toner z olaplexem :)

      Usuń
    2. Tym razem juz umowie sie do was! A kiedy moge znowu zrobic dekoloryzacje? Czy miesiąc czasu wystarczy by choć trochę odbudować włosy? Kupiłam juz zestaw z kerastase cement szampon odżywkę ampułki i olaplex 3 czy to wystarczy?

      Usuń
    3. Znajoma miała taki problem przy zejściu z czarnych włosów do blond. Włosy były jak z gumy, łamały się przy najmniejszym dotknięciu. To wina zbyt szybkiego schodzenia z koloru. Może się zdarzyć każdemu fryzjerowi i każdej klientce, którzy chcą szybko zejść do blondu, często z bardzo ciemnych a nawet czarnych włosów.
      Wydaje mi się, że przy takich włosach nie powinno się na razie robić nic oprócz odbudowy, przynajmniej przez 3-6miesięcy. Jeśli są spalone tak, że aż się ciągną, to każdy następny zabieg dekoloryzacji może się bardzo źle skończyć, a koloryzacja najprawdopodobniej nie złapie.

      Usuń
    4. Raczej nie, jezeli masz cement szampon to dokup gruz odżywkę, cegłę w kremie, depilator do trawy, siatkę na włosy nocną, z prętów zbrojeniowych Q 5, oraz utrwalacz - żywicę epoksydową dzięki której wystylizujesz sobie super odbudowaną fryzurę...

      Usuń
    5. moim zdaniem źle wykonano ci zabieg, może nie dostosowano odpowiednich proporcji to oksydantu, albo w ogóle użyto podróbki? Prawdziwy Olaplex na prawdę działa cuda

      Usuń
  6. Czy taka buteleczka jest na raz? Moim dłuuugim włoskom przydałaby się taka kuracja :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jeśli mamy te 10% rabatu to za ile kupimy u maniewskiego olaplex? :) 150? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro buteleczka kosztuje 150, to odejmij sobie 10% ze 150, czyli 15 ;)

      Usuń
    2. 135 zł czysta matematyka hihi

      Usuń
    3. No cóż, niektórzy mogą mieć z nią problem. :D

      Usuń
  8. Sylwia czy wg Ciebie można farbować i zastosować Olaplex w trakcie okresu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma przepraszam twoja macica do włosów?

      Usuń
    2. A co ma przepraszam Twoja macica do włosów?

      Usuń
    3. a co ma przepraszam Twoja macica do włosów?

      Usuń
    4. a to, że ponoć przy okresie jest wzmożony łojotok skóry głowy i farba może zejść po pierwszym myciu

      Usuń
    5. Dla mnie osobiście to jest mit, wiele razy miałam farbowane włosy mając okres i jakoś nie było różnicy.

      Usuń
    6. Chodzi o hormony, które inaczej "pracują "

      Usuń
    7. Potwierdzam-nie farbować w trakcie okresu.Kolor wyjdzie brzydki I nie będzie sie trzymał.Farbowałam kilka Lat Na blond I podczas okresu nie trzymał kolor a włosy wychodziły żòłte! Brzydkie I matowe.Poprostu szkoda pieniędzy dziewczyny.Zaczekajcie aż się skończy przecież to tylko kilka dni ;)

      Usuń
    8. Podczas okresu nie pieczcie także ciasta - nie wychodzi. Nie jadajcie także śniadań - nie smakują. Jedzcie tylko czekoladę i bierzcie 4 dni urlopu co miesiąc. Nic innego nie wolno robić, bo nie wychodzi. Nie wiedziałyście tego??? dziwne... gdzie wy żyjecie?

      Usuń
    9. Mi osobiście włosy zafarbowane w trakcie okresu a nawet chwile przed spłukują się w ciągu tygodnia. A dodam ,że od ok 10 lat farbuję na ciemny brąz-czarny

      Usuń
  9. Syl mam pytanie :) jeśli robiłabym u Ciebie koloryzjarcje i chciałabym olaplex to jaka jest cena tego zabiegu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałem to coś koło 300 zł ;)

      Usuń
    2. wpisanie w google maniewski cennik nie boli :)

      Usuń
    3. przy koloryzacji płaciłam 150 zł :)

      Usuń
  10. Gaczorku, co kupujemy z tym rabatem 10%? Olaplex stosowany w fazie nr 3 tak? :) Jeżeli tak to czy solo daje efekty na włosach bez "pełnej" kuracji czyli bez fazy 1 i 2 ? :)
    Buziakiii!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Daje, ja uwielbiam nr 3, dzięki niemu mam piękne włosy :)

      Usuń
    2. Mega śliczne są Twoje włosy! Marzę o takim blondzie ;) dziękuję za odpowiedź;)

      Usuń
  11. Slyszalam o tej metodzie, niestety dopiero od niedawna, zdazylam juz rozjasniaczem i woda 9 w domu rozjascic wlosy 2 razy. Jest lepiej niz na poczatku, ale zastanawiam sie czy ten produkt pomogl by mi jakos uzyskac z tych miodowo-blond wlosow biale i czy jest zalecany przy zniszczonych, suchych wlosach. Mozesz mi jakos podpowiedziec?
    Pozdrawiam Cie!:)

    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepiej rozjaśniać z olaplexem niż bez, ale jeśli Twoje włosy są uszkodzone to lepiej zrezygnować na jakiś czas z kolejnego rozjaśniania i skupić się na regeneracji i odbudowie. Kup sobie nr 3 do domu, nie kombinuj z kolorem jakiś czas. Olaplex złączy pozrywane mostki włosów i za jakiś czas będziesz mogła śmiało je rozjaśnić ale z OLAPLEXEM :)

      Usuń
    2. Dziekuje! :)
      Postaram sie dostosowac do Twoich rad (aczkolwiek jestem niecierpliwa I musze miec wszystko szybko ;))

      Usuń
  12. Jak uzyskać to 10 % zniżki? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc wiadomośc na adres jaki podałam i wpisując olaplex. Możesz też odebrać go sobie w salonie, tylko zadzwoń wcześniej by Ci odłożyli. Tyczy się to wszystkich salonów :)

      Usuń
  13. Czy jest opisane jak zrobić ten zabieg? I jeżeli tak to czy można wykonać go samodzielnie w domu czy lepiej powierzyć to zadanie fryzjerowi? Bardzo chciałabym do Ciebie pojechać, ale mam za daleko, mieszkam obok Łodzi :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisałam jak wykonać domową rekonstrukcję nr 3 (możesz ją stosować niezależnie od tego czy stosowałaś wcześniej 1 i 2 czy też nie) 1 i 2 wykonuje się tylko w salonie.

      Usuń
  14. Czy Olaplex z fazy trzeciej to jedyny produkt, który stosujemy samodzielnie w domu? Czy da on tak samo dobre efekty nawet jeśli nie zastosowaliśmy uprzednio produktu z fazy 1 i 2? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te 150 zł to za ostatni produkt, tak? Mogę uzywac nr 3 bez wcześniejszego użycia nr 1 i 2? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Można zastosować nr 3 bez wcześniejszego stowania 1 i 2" Ludzie, nauczcie się czytać ze zrozumieniem nim zadacie pytania

      Usuń
  16. Czym czym sie różni zabieg 'ratunek olaplex' od 'rekonstrukcji olaplex'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednej usłudze jest dodatkowo pielęgnacja i sauna produktami Davines.

      Usuń
  17. Syl, przez jaki czas działa Olaplex? Widać efekty po jednym użyciu czy dopiero w pełni po kilku? Na ile starcza taka buteleczka? I jakjjuż zastosuje kuracje to efekt jest chwilowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane. Dopóki nie zniszczysz włosów, ale trzeba używac nr 3 dla podtrzymania efektu.

      Usuń
  18. Jaki czas włosy są odżywione po nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki znów się nie zniszczą.

      Usuń
    2. Dziękuję, chociaż jedna osoba czyta :* :)

      Usuń
    3. hahaha. :D I myślę przede wszystkim. Wydało mi się to oczywiste i logiczne, że włosy po prostu się niszczą i koniec, nie da się temu zapobiec w 100%. :)

      Usuń
  19. Chyba muszę się zaopatrzyć w tę trójkę w takim razie, bo sam Olaplex w salonie Maniewskiego na moje włosy niestety nie zadziałał wcale. Po wyjściu z salonu wyglądały jak po dobrej masce a po umyciu włosów w domu - takie jak były przed zastosowaniem olaplexu.
    Także dziewczyny, jesli decydujecie się na te usługę to tylko z kontynuacja w domu !
    Sylwia, dzieki za przydatne informacje i współczuje ciągle tych samych pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest jakieś ograniczenie wiekowe do używania tego produktu?

    OdpowiedzUsuń
  21. 135zl + wysylka czy juz w kosztach jest?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kręcone włosy i co kilka miesięcy prostuje je keratynowo w domu w związku z czym mam pytanie, najpierw olaplex nr 3 czy prostowanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam robioną rekonstrukcję Olaplexem u was w salonie jakiś miesiąc temu, fryzjer powiedział, że Olaplex nr 3 najlepiej jest zrobić do dwóch tygodni po tym zabiegu. Chciałam zamówić go online na waszej stronie, ale nigdzie go nie mogłam znaleźć. Moje pytanie brzmi: czy zastosowanie tego Olaplexu teraz jako przedłużenia wcześniej wykonanego zabiegu nadal ma sens? Czy mogę nadal liczyć na poprawę kondycji włosów, mimo że upłynął miesiąc od nakładania Olaplexu w salonie? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze ma sens :) Włosy juz po jednym zastosowaniu 3 (na cała noc) bedą zupełnie inne :)

      Usuń
    2. Ja stosowałam juz 2 razy (na całą noc) olaplex 3 i efektów brak ; ( czy są jakieś szampony,odżywki,olejki które niszczą efekt olaplexu 3 ? Czy cokolwiek? help 😦

      Usuń
  24. Dlaczego 1 i 2 nie używa się w domu?

    OdpowiedzUsuń
  25. rekonstrukcja olaplex za 290zł to faza 1 i 2? jeśli dodatkowo ma być wykonane keratynowe prostowanie to ile to będzie kosztować? po keratynowym prostowaniu można używać fazy 3? :) Drogi Gaczorku przez ile dni w tygodniu przyjmujesz w Krakowie? marzę o tym, żebyś zajęła się moimi włosami :* jeśli lubisz wyzwanie to moje mega zniszczone włosy to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia z tego co widać po grafiku jest praktycznie 4-5 dni w tygodniu w salonie. Wystarczy wejść na stronę Maniewskiego i tam masz dosłownie cały kalendarz kiedy jaki fryzjer przyjmuje . Do Sylwii jednak są minimum miesięczne kolejki, więc najlepiej po prostu zadzwonić i zapytać o termin ;) Czasami niespodziewanie coś się zwalnia . A warto poczekać ! :)

      Usuń
  26. Brzmi świetnie! Szczerze mówiąc szukałam podobnego produktu. Z początku cena trochę mnie odstraszyła, jednak chcę zadbać o swoje włosy. Moje są totalnie cieniutkie, więc przynajmniej starczy mi na ciut dłużej. Wydaje mi się, że warto spróbować. Osobiście chętnie sprawdzę :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ten preparat jest tylko do włosów po koloryzacji? Czy można go stosować na naturalne włosy, które np. tak jak moje od połowy długości są suche i mają tendencję do rozdwajania się i kołtunienia? Z góry dzięki za odpowiedz. Buziaki, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "moje włosy nigdy nie były farbowane, a mimo to były suche i łamliwe. Dzięki stosowaniu olaplexu urosły mi w ekspresowym tempie, dodatkowo są gładkie i błyszczące." Wyciągnij wnioski <3

      Usuń
    2. Ale ze mnie gapa, dzięki! :)

      Usuń
  28. a szczotki do modelowania kiedy będą dostępne w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Sylwia zadałam Ci to pytanie na asku nie dostalam odpowiedzi, ale domyślam się, że tam przewija się milion pytań i ciężko coś zauważyć.
    Używam od bardzo długiego czasu szampon Head & shoulders. Zaczęłam, ponieważ oczywiście miałam problem z łupieżem. Wcześniej nigdy nie słyszałam o tym, że trzeba zmieniać szampony co jakiś czas i trzymałam się cały czas tego samego szamponu. Będąc wśród koleżanek zazdroscilam im, że Ich włosy tak pięknie pachną i postanowiłam także zmienić swój szampon. Po jakimś czasie używania tego szamponu dostałam strasznego łupieżu i ponownie wróciłam do starego i nadal się Go trzymam. Czy możesz Mi pomóc co mam z tym zrobić, albo co może być tego przyczyną? :) Albo może któraś z czytelniczek miała podobny problem i jest wstanie Mi pomóc. Z góry dziękuję i przepraszam, bo wiem, że nie lubisz pisać i mówić o włosach po pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem z łupieżem. Musisz kupić profesjonalny szampon przeciw łupieżowy w aptece, te drogeryjne nie robią zbyt wiele ;)

      Usuń
    2. Ja chyba coś źle rozumiem tutaj. Używasz od bardzo długiego czasu Head&shoulders, ale pojawił się łupież i wróciłaś do starego? Do jakiego wróciłaś? Bo tak trochę tutaj ominęłaś :)
      A próbowałaś użyć innego szampon przeciwłupieżowego? Ewentualnie powinnaś udać się z tym do dermatologa bo może to inna sprawa :)

      Usuń
    3. Zaczęłam używać head&shoulders, ponieważ miałam łupież. Potem gdy już zwalczylam ten łupież dalej stosowałam ten head&shoulders, ponieważ jakoś nie przeszkadzał Mi ten szampon. Po pewnym czasie chciałam zmienić Go w końcu na zwykły szampon (nie pamiętam jakiej marki, powiedzmy że Garnier) i gdy to zrobilam pojawił mi się mega wielki łupież. I ponownie wróciłam do head&shoulders .. Nie wiem czy to wina długiego stosowania tamtego szamponu, że moja skóra się przyzwyczaiła czy to jakiś inny problem :)

      Usuń
  30. Sylwia ile kosztuje u Ciebie malowanie i stylizacja włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ile to kosztuje ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wszystko jest napisane, czytajcie Dziewczyny ze zrozumieniem.

      Usuń
  32. Przepraszam jesli juz o tym pisalas ale JAKIE NATURALNE SPOSOBY NA PRZYCIEMNIENIE WLOSOW?

    OdpowiedzUsuń
  33. czy płacimy cos za odwołanie wizyty u ciebei w salonie ? wypadł mi termin i nie wiem co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  34. Sylwia umawiaćsię tylko telefonicznie czy można napisać ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Moge używać fazy 3 jeżeli jestem po prostowaniu keratynowym ? :) nie obciąży włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie rozumiem jednej rzeczy, kilka osób już wprowadzało mnie w błąd. Olaplex, który będzie do kupienia u Ciebie, Syl, jest taką jakby "odżywką", a nie żadnym specyfikiem rozjaśniającym włosy, który jednocześnie je odżywi? Pytam, bo już się zagmatwałam. Brzmi to nieco dziecinnie, ale jednak mam mętlik.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sylwio, jakich kosmetyków do włosów używasz na codzień? Co sadzisz o produktach Kevina Murphy?

    OdpowiedzUsuń
  38. Sylwia polecasz cos na chronienie włosów przed puszeniem przez wilgoć?

    OdpowiedzUsuń
  39. Syl jesli bede jadla normalne obiady jakie mama gotuje (ziemniaki,mieso z ryzem,zupy) ale bede unikala slodyczy fast foodow i innych gowien,pila herbatki+ codziennie (5-6dni) jazda na rolkach godzine+jakies cardio czy cos, to zrzuce z brzuszka troche tluszczu? Albo moze ktos z was wie? BARDZOOOO PROSZE O POMOC TO NA PRAWDE WAZNE!! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, moim zdaniem przytyjesz 12312398 kilo

      Usuń
    2. spróbuj a sie dowiesz:)

      Usuń
    3. Zawsze ćwiczenia fizyczne pomagają spalić kalorie + przerabiają mięśnie w tłuszcz. Jakaś różnica w dobrym kierunku na pewno będzie, tym bardziej, że ograniczysz tuczące produkty i jesteś młoda.

      Usuń
  40. Jest jeszcze Olaplex 3 dostępny w salonie w Krakowie ze zniżka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naucz się czytać ze zrozumieniem:)

      Usuń
  41. Zastanawiam sie, czy ta cała promocja to tylko chwyt marketingowy? Dzwoniłam do Maniewskiego w Katowicach bo chciałam kupić i powiedziano mi ze żadna zniżka na olaplex nie obowiązuje ...

    OdpowiedzUsuń
  42. W salonie w Katowicach tez bede miala mozliwosc kupienia Olaplex nr 3 do domu?

    OdpowiedzUsuń
  43. W salonie w Katowicach tez bede miala mozliwosc kupienia Olaplex nr 3 do domu?

    OdpowiedzUsuń
  44. hej powiedz mi Olaplex nr 3 kosztuje 135 zl po 10% rabacie a ile z przesyłka gdybym chciała zamówic
    ?? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. czy ten produkt jest wysylany? czy trzeba odebrac osobiscie?

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej, czyli jeżeli na codzień prostuje włosy i zrobiłabym ten zabieg, to nie utrzyma sie on ponieważ codziennie bedą podawane zniszczenia, tak?
    I jeszcze jedno pytanko miałam robione 5 razy kreatynowe prostowanie i ani razu sie nie utrzymało :( poradzisz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była to sprawdzona fryzjerka? Ja też kiedyś zrobilam (prywatnie). Trzymało się moze z 2 tygodnie. Jak zrobilam w salonie trzymało sie około 3 miesięcy, potem powtórzyłam i trzyma się od grudnia do teraz (maj).

      Usuń
  47. A ja daję włosom odpocząć, idzie mi całkiem dobrze, może w końcu doprowadzę włosy do stanu NATURALNEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Do kiedy trwa ten rabat?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. powiedz prosze czy wlosy zniszczone przez trwala (tak wiem nikt dzis juz tego nie robi) uratuje olaplex?:(

    OdpowiedzUsuń
  51. SYLWIA! Chciałabym zdecydować się na trwałe prostowanie włosów. Cena to od 550 zł, a ile będzie wynosić dla włosów o długości do pasa? Bardzo mi zależy na odpowiedzi, bo moje włosy są już zniszczone od prostownicy a w czasie wypłukiwania keratyny mogłabym je wzmocnić maskami :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurczę, chciałabym sprawić sobie taki zabieg, ale trochę żal mi pieniążków, tym bardziej, że musiałabym je pożyczyć od mamy :x ale mimo wszystko dziękuję za taką masę informacji <3

    OdpowiedzUsuń
  53. można stosować to na włosach nie farbowanych? przeczytałam i chyba nic o tym nie było, albo mi umknęło

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli moje włosy mają skłonność do przetłuszczania to czy ten produkt nie pogorszy sprawy? (zakładając go od nasady włosów aż na całą noc)?

    OdpowiedzUsuń
  55. Cześć,

    chciałabym zapytać jak ma się robienie zabiegów OLAPLEX do używania szamponu nadającego platynowy, chłodny odcień (Joanna z Acid Violet)?

    Niedawno rozjaśniałam włosy bez OLAPLEX i teraz chciałabym je wzmocnić, ale nie chce też żeby zółty odcień pojawił sie zbyt szybko

    Z góry dzieki za odpowiedz

    pozdr, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post, bardzo kreatywnie
    Zapraszamy do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. mam pytanie jezeli moje włosy są cięzkie i jak robie loki to trzymaja sie góra godzine czy jest jakis sprey do utrzymania tych loków dłużej :)

    +zapraszam do siebie http://mscbeauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  58. W jakis sposób trzeba wysłać to wiadomość bo na stornie nie ma takiej zakładki jak wiadomość. Pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  59. czy jesli prostuje codziennie wlosy to ten produkt da mi jakies efekty? :) czy jedno wyklucza drugie?

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest jakiś koszt przesyłki?

    OdpowiedzUsuń
  61. Chyba sie skuszę:) / byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Super, chyba sie skuszę / byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo rzeczowy artykuł!
    Sylwio a słyszałaś o Cureplex ?? Podobno działanie ma równie oszałamiające, bo regeneruje mostki siarczkowe i jest zdecydowanie tańsze. Miałaś do czynienia z tymi produktami? Możesz polecić? Albo któraś z dziewczyn zna te produkty?

    OdpowiedzUsuń
  64. Ile miałaś zabiegów olaplexem?
    I jakie były twoje włosy przed olaplexem ?

    OdpowiedzUsuń
  65. super produkt sama miałam. :)
    polecam (dopiero zaczynam) http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. A jakich szamponów używać po koloryzacji z Olaplex?

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzień dobry, nie wiem, gdzie jeszcze mogłabym zadać pytanie odnośnie stosowania Olaplexu nr 1. Polski dystrybutor nie udzielił mi odpowiedzi na pytanie, a amerykański producent udzielił mi instrukcji sprzecznych z tymi zawartymi na ich stronie internetowej i w ulotce produktu, ale do rzeczy.
    Chodzi mi o używanie Olaplexu nr 1 z farbą. W instrukcji jest jasno napisane, że należy mieszać 3,75 ml na 60g farby, a następnie jest "do not mix with developer". Nie rozumiem tego, przecież zawsze trzeba dodać do farby jakiegoś utleniacza, nawet do przyciemniających farb przecież trzeba dać 3% wodę inaczej kolor nie chwyci. W e-mailu producent odpowiedział mi, że najpierw mieszam Oleplex z farbą (3,75 ml na 60g), a potem dodaję utleniacz i nie dodaję już Oleplexu. Jest to dla mnie dziwne skoro dodaje się 7,5 ml Olaplexu na każde 45g wody utlenionej, a z farbą dodaje się tylko do farby, a potem można lać wodę, nawet 12% i w takiej małej ilości on będzie chronił? Nie wiem, czy w tej sytuacji nie jest w ogóle bez sensu kasować za Olaplex, jak i tak nie będzie efektów, na razie robiłam tylko rozjaśnianie z Olaplexem i efekty są super, ale chciałabym jeszcze robić farbowanie. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy przed myciem olaplex splukujemy?

    OdpowiedzUsuń
  69. czy na naprawde OLAPLEX moze odbudować bardzo zniszczoną strukture włosa??? gdzie mogła bym kupic ten produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj ten post zanim zadasz jakieś pytania :)

      Usuń
  70. Sylwio czy można używać olaplex na włosach hennowanych? Będę wdzięczna za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  71. A mozna go kupic w salonie w Krakowie z ta promocja? Bo akurat bede przejazdem i chciałbym nabyć

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy mozna kupic olaplex z 10% rabatem w salonie w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  73. A czy jeśli mam kręcone włosy to zadziała jak zabieg keratynowy i wyprostuje je i wygładzi?

    OdpowiedzUsuń
  74. Sylwia czy jeżeli nigdy nie robiłam tego zabiegu produktem numer 3 i pozostawię na cala noc to nie wypadną włosy ? Czy ten zabieg jest bezpieczny ?

    OdpowiedzUsuń
  75. przede wszystkim nie "Blond Multiplayer" tylko "Bond" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Czy wciaż obowiązuje zniżka 10% przy zamówieniu online?

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy wciaż obowiązuje zniżka 10% przy zamówieniu online?

    OdpowiedzUsuń
  78. Sylwia, co jaki czas należy robic kuracje olaplexem bez farbowania? Chodzi mi o 1 i 2 fazę. Dzisiaj mialam robione u mnie w miescie i nie widze zadnej roznicy w stanie moich wlosow przed i po olaplexie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwidoczniej fryzjer nie dodał olaplex - to działa!

      Usuń
  79. Mam pytanie nigdy nie stosowałam olaplex a dzisiaj mam rozjaśniac odrost i kłaść kolor na całość mam krótkie włosy bardzo cienkie i bardzo zniszczone. Znajoma fryzjerka zaproponowała mi rozjaśniacz fryzjerski i olaplex nr 3. Co z tym zrobić w domu żeby jak najlepiej to wykorzystać i jak najmniej zniszczyć koloryzacja włosy dodam że następne farbowanie będzie juz z użyciem olaplex nr 1 u fryzjera. Proszę o pomoc bo mi włosy wypadną 😕

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam pytanie nigdy nie stosowałam olaplex a dzisiaj mam rozjaśniac odrost i kłaść kolor na całość mam krótkie włosy bardzo cienkie i bardzo zniszczone. Znajoma fryzjerka zaproponowała mi rozjaśniacz fryzjerski i olaplex nr 3. Co z tym zrobić w domu żeby jak najlepiej to wykorzystać i jak najmniej zniszczyć koloryzacja włosy dodam że następne farbowanie będzie juz z użyciem olaplex nr 1 u fryzjera. Proszę o pomoc bo mi włosy wypadną 😕

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam mam pytanie nigdy nie używałam olaplex ale dzisiaj mam rozjaśniac odrost I kłaść kolor na całość moja fryzjerka niema czasu dzisiaj a ja pilnie musze doprowadzić włosy do normalnej barwy. Zaproponowała mi rozjaśniacz fryzjerski olaplex nr 3. Co z tym zrobić mam 20 ml olaplex i chce to jak najlepiej wykorzystać żeby nie wypadly mi włosy do końca dodam że mam krótkie i baaaardzo zniszczone włosy od rozjaśniania. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  82. witam chciałam sie zapytać czy znajdę gdzieś szczegółową instrukcję tego zabiegu bo zakupiłam zestaw ale instrukcja w obcym jezyku... prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  83. mam pytanie czy olaplex 3 rozcieńczamy czy taki skondensowany nakładamy , i jeszcze jedno czy można kupić cały zestaw olaplexu 1,2,3 i jaka to cena

    OdpowiedzUsuń
  84. witam proszę mi powiedzieć czy olaplex 3 rozrabiamy z wodą czy nakładamy go od razu z pojemniczka ( bo skoro jest go 100ml to jak wystarczy na 10 aplikiacji przy dlugich i gestych włosach) i jak można zamówić olaplex 1,2 i jaka jest ich cena

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam pytanie. Czy stosowanie olaplex No 3 na włosy tylko zmoczone.... ale które maja na sobie odzywkę i jedwab bądź mleczko do układania.. nie wymaga ich mycia szamponem?? mam wrażenie iż OLAPLEX gorzej zadziała na tak obciążone włosy.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Czy przyjeżdżasz również do Katowic ?

    OdpowiedzUsuń
  87. Jakimi szamponami najlepiej myć włosy po zabiegu Olaplex? Chodzi mi o konkretne marki szamponów

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeżeli pojde do frzyjera i zrobie olaplex to mi zaczną rosnąć włosy

    OdpowiedzUsuń
  89. Mam włosy ciemne, farbowane tylko farbą bez amoniaku. Stosowałam keratynę i ok 2 lata temu prostowałam włosy praktycznie codziennie, dlatego teraz na samych końcach mam włosy trochę przesuszone, jednak nie mam ich w złej kondycji. Czy jest sens kupować Olaplex no 3 jako zabieg mocno regenerujący, jeżeli nie używałam wcześniejszych kroków? Czy lepiej zainwestować w dobrą odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
  90. Czy można samemu zrobić dekoloryzacje z czarnych do blond z olaplex? Dziękuję i czekam na odpowiedz 😊

    OdpowiedzUsuń
  91. Olaplex no.3 nie wolno zostawiac na dłuzej niż 1,5 h!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno sie zostawiac na cala nic wtedy wniknie we włos, nie ma co to tego zastrzezen;))

      Usuń
  92. Stosuje olaplex 3 od roku. Mam sredniej dlugosci wlosy, jest rzeczywiscie super, ale jak sie za duzo nalozy to bardzo obciaza wlosy i ciezko go splukac. Osobiscie nie stosuje odzywki po nim bo wlosy sa piekne i nie potrzebuja dodatkowego obciazania. Stosuje razem z witaminami viviscal

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak powinna wygladac pielegnacja wlosow po uzyciu olaplex n3, czy powinno się uzywac szamponu bez siarczanow? Jeśli tak moglabys polecić jakiś szampon na bardzo zniszczone wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  94. Gdzie moge zamowic olaplex3 ???

    OdpowiedzUsuń
  95. Byłam ostatnio u fryzjera, rozjaśniałam włosy (ponoć) z olaplexem. Czytałam opinie, że po tym zabiegu włosy bardzo dobrze się rozczesują. U mnie efekt jest wręcz odwrotny. Moje pierwsze mycie po zabiegu skończyło się garścią wyszarpanych włosów na szczotce. Czy to normalne? Czy może zostałam oszukana i na moich włosach nie został użyty olaplex?

    OdpowiedzUsuń
  96. Mam pytanie odnosnie olaplex zrobilam sobie farbom wlosy z uzyciem olaplex 1i2 i chcialam zrobic fryzure wieczorowom nawijajac wczesniej wlosy na walki i lipa nie skrecily sie czy to efekt po olapleksie moze byc po nim tylko trzeba wlosy wyprostowac?moze ktoras z was miala taki problem?

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam farbie wlosy sama w domu na czarno jakiego numeru olaplexu mam uzyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Farbie"
      Ślepa jesteś? Tylko 3 jest do domu.

      Usuń
  98. Przede wszystkim do wszystkich agresywnych zabiegów typu rozjaśnianie, farbowanie trzeba koniecznie dodawać olaplex. To świetnie chroni włosy.
    Znaleźć dobrego fryzjera, który ma fajne zabiegi odbudowujące strukturę włosa. Polecam salon In Harmony, tam na miejscu można tez wykonać usg włosa.

    OdpowiedzUsuń
  99. Tyle czytam o tym. Wiec sama zapytam – jesli moje wlosy są po farbowaniu (dodam ze farbuje je od czterech lat jakos xD) i ostatnio farbowalam dwa razy blondem, czy rozjasnianie z olaplexem nie zniszczyloby mi tak bardzo wlosow? Tzn czy musialabym chodzic do fryzjera na odzywki?

    OdpowiedzUsuń
  100. Gaczorus jakim cudem taka buteleczka starcza na 10 uzyc mi na lewdwo 2 wystarcza:((

    OdpowiedzUsuń
  101. Czy Olaplex mozna stosować na przedłużone włosy, naturalne, dziewicze ?

    OdpowiedzUsuń
  102. Mam rozjaśniane włosy, nigdy nie używałam olaplex, teraz są suche, zniszczone, łamliwe - spalone :(. Czy mogę użyć olaplex no 3, jako taka regeneracja? Jest szansa, że się poprawi ich stan po tym? Dodam, że nie zamierzam ich już rozjaśniac

    OdpowiedzUsuń
  103. A czy butelka N3 z napisem "Professional" różni się składem od butelki z napisem "Take home"? I z jakim napisem na etykiecie dostanę u państwa tę buteleczkę?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dziewczyny czy Olaplex w ogóle na kimś działa? Ja próbowałam kilka razy przy farbowaniu włosów bo namówiła mnie moja fryzjerka , a nigdy nie oszczędzam na włosach i efekt delikatnie mówiąc słabo widoczny...wszystkie moje koleżanki , które stosowały Olaplex twierdzą , że to jakieś oszustwo ...o co chodzi??? Może to fryzjer coś źle robi? Chodzę do salonu fryzjerskiego na ulicy Warszawskiej w Krakowie???

    OdpowiedzUsuń
  105. Co stosować po wykonaniu zabiegu olaplex, jakieś szampony, preparaty? Chciałbym, aby efekt utrzymał się jak najdłużej, podpowiedzcie coś.

    OdpowiedzUsuń
  106. Dziewczyny, jedne piszą, że Olaplex pomógł, a inne narzekają, że albo nie pomógł wcale, albo po pierwszym myciu efekt znikł.
    Bo, nie wiem czemu, wam się wydaje, że Olaplex jest "lekiem na całe zło". To nie jest magia, to nie jest cud, to nie jest uniwersalny, cudowny, magiczny produkt, który jak za dotknnięciem czarodziejskiej różdzki zamieni wasze spalone, wysuszone i niedożywione włosy w cud świata. Olaplex nie jest nawet odżywką. Jest preparatem z loboratorium o bardzo wąskim, ale równocześnie bardzo konkretnym działaniu. On dobudowuje zniszczone i wzmacnia istniejące mostki siarczkowe. I na tym kończy się jego zadanie i działanie. Nic dodać, nic ująć. Po prostu. Jeśli złamiecie nogę to lekarz nie przepisuje Wam maści na pryszcze na nogach, ani nie kieruje na operację na żylaki, tylko wsadza nogę do gipsu. Olaplex jest jak lekarstwo na receptę, działa na jedną konkretną chorobę, a na inne choroby nie pomoże. To nie Amol z reklamy co pomoże na pól głowy, wyreguluje żołądek i zadziała przecireumatycznie. Przy farbowaniu włosów część mostków siarczkowych zostaje zniszczonych, wtedy włosy tracą połysk i gładkość. Olaplex leczy te mostki. Ale tak jak z chorobami, jeden objaw pasuje przeważnie do kilku chorób. Może zły wygląd waszych włosów nie jest spowodowany zerwanymi mostkami, może są spalone, niedożynione, wysuszone, brakuje im keratyny lub witamin. Jedna z Was napisała, że fryzjerka spaliła jej włosy mimo zastosowaia Olaplexu. No kurde, olaplex nie "odpali" włosów. Jak coś jest spalone to jest spalone. Ja polecam kurację nożyczkową, bo na spalone to i olapex nie pomoże, to nie jest specyfik co "usuwa ciąże i krawaty wiąże".

    OdpowiedzUsuń
  107. hej czym różni się olaplex no 3 ,professional use only' od ,take home' ?

    OdpowiedzUsuń