Wild west

Dziś pierwszy ładny dzień w Krakowie od jakiegoś tygodnia. Wiecznie pada, zimno, szaro.. Nie chce się wychodzić z domu, nie mówiąc już o zdjęciach. Skończyłam o 17 pracę i postanowiłam wykorzystać kilka promyków słońca, wpadłam na chwilę do domu, spakowałam potrzebne rzeczy i w drogę :) Ubrań nowych uzbierało się trochę, więc będę na bieżąco pokazywać nowości z szafy :) 
Mam nadzieję, że u Was trochę cieplej, bo ja się czuję ostatnio jak w jesienną porę, nie mówiąc już o tym, że po raz 4 w ciągu 2 miesięcy jestem chora :(

Dzisiaj na sobie mam prosty zestaw, w którym buty grają pierwsze skrzypce. Zależało mi na tym, by wyeksponować ich piękne kolory, także cała reszta jest w kolorze czarnym. Dzięki temu, że nic nie odciąga od nich uwagi, chciałam pokazać Wam ich wyjątkowość. To, że są wygodne, mięciutkie już wiemy, pisałam Wam o tym w poście poświęconym Air Maxom, ale tak naprawdę urzekły mnie w nich kolory. Są takie pozytywne. Kiedy mam zły dzień, uśmiechają się do mnie i poprawiają mi humor. 
Miłego weekendu Kochani, mam nadzieję, że jutro pogoda będzie równie ładna jak dzisiaj. 
Całusy.
















Jacket- Choies
Pants- Zara
Shoes- Air Max/ Nike- Zalando
Hat- H&M
Sunglasses- Top Shop
Zapraszam na instagram :) 
@sylviagaczorek


32 komentarze:

  1. Kochana zestaw jest rewelacyjny , bez Tych butów nie byłoby tak powalającego efektu !!! Co do choróbska to mam dokładnie tak samo ! Ciągle chora i antybiotyk jeden za drugim. Życzę Ci mnóstwo słońca i zdrowia . Kisses :* Kinga Creations

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNY ZESTAW <3 do tej pory jest to outfit, który chyba najbardziej mi się spodobał bo to mój styl. pozdrrrrrrawiam gorąco ty pięknoto ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Ale masz przerażająco chude nogi . Tak ma być ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe mam takich chudych :) Tutaj tak wyszły, czarny wyszczupla :*

      Usuń
  4. fantastyczne zdjecia;) wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wygladasz, mega zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! zdjęcia są bossskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym robisz zdjęcia (chodzi mi o aparat i o obiektyw) + jakich programów do obróbki używasz? Efekt rewelacyjny (patrząc pod kątem zdjęć jako zdjęć jak i o twój wygląd). :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,szukałam tego jacketu i nie mogę znaleźć. Czy byłabyś tak miła i napisała linka do niego:)dziękuje z góry.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Stylizacja również:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matrix ;> Słudłaś znowu, suuuper :* śliczna, mega zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia w fajnym miejscu z fajną stylizacją

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, mega połączenie, nie pomyślałabym, że można tak zaaranżować buty o sportowym charakterze :)

    (w ogóle, to cudne zdjęcia - kto taki zdolny? :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Klimatyczna sesja , do tego stylizacja niczym z Vogue'a . Wow ! Świetny air maxy , planuję właśnie sobie sprawić podobne :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny zestaw! Zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylwia, doradź mi proszę... Mam długie, proste włosy ale strasznie mi się plątają czy ścieniowanie samych końcówek pomoże włosom się lepiej rozkładać i tym samym zapobiec plątaniu? Ile u Was kosztuje ścieniowanie końcówek i skrócenie samej grzywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ogólne podcięcie z pewnością pomoże + dobra pielęgnacja :)
      160 zł włosy długie, średnie 150 zł.
      Buziaki

      Usuń
    2. Podciecie włosów 160 zł ??! Hahaha

      Usuń
  18. ja niestety też ostatnio cały czas choruje;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubrałabym się tak samo !! super look i mega zdjęcia :) pozdrawiam
    http://2fashiondaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look<3 obserwuję cię na lookbooku:D mam pytanko: ile kosztuje przesyłka z choies bo mam upatrzone kilka rzeczy a nigdzie nie mogę znaleźć info o koszcie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look<3 obserwuje twojego lookbooka, mam pytanie: jaki jest koszt przesyłki na choies bo nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat?

    OdpowiedzUsuń