Summer

Dzisiaj typowo wakacyjny post, choć w Krakowie szaro i buro, a nawet zaczyna padać. 
Szczerze wkurza mnie już ta pogoda, albo gorąco tak, że można się udusić albo zimno i leje deszcz. Dzięki takiej huśtawce pogodowej tydzień spędziłam w łóżku i nadal jestem chora. 

Stylizację, którą widzicie dzisiaj cechuje luz i wygoda. Spodnie sa zrobione z koronki, dzięki czemu są przewiewne, a sama koronka jest bardzo delikatna i mięciutka. Czujemy się jak w krótkich spodenkach, a jednak spodnie są długie. Nie wszystkie dziewczyny lubią krótkie szorty, a takimi spodniami z pewnością ukryjemy mankamenty i niedoskonałości nóg. 
Ze względu na upalny dzień dopasowałam do spodni zwykły szary top, takie tutaj pasuja najbardziej, spodnie same w sobie sa bogate, więc góra musi byc jak najbardziej stonowana. Dla zwolenniczek odkrytego brzucha taki top jest świetnym połączeniem, natomiast jeśli ktoś woli bardziej zakryć ciało  gładki t-shirt na ramiączkach wsadzony lekko do środka równiez będzie się fajnie komponować. 

Miłego dnia :)

PS. Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie ;)
@sylviagaczorek














Snapback- Snapbox
Top- Bershka
Pants- H&M
Shoes- Zara

46 komentarzy:

  1. fajne okulary i super szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  2. mega look,
    uwielbiam takie połączenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, ze masz mniejszy brzuch :O ale tak pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mniejszy, ale byłam po duuużym obiedzie, dodam zdjęcie kiedyś na insta bo tutaj nawet mięśnie mi nie wyszły ;) Buziak

      Usuń
    2. ooo to super :) będę czekać, a mam pytanko polecasz jakieś ćwiczenia w domu na płaski brzuch, bo mam z tym problem :))

      Usuń
    3. no jesli to jest 'duzy brzuch' to ja juz nie wiem jakie sa dzisiejsze standardy.

      Usuń
  4. Masz fantastyczną figurę,jesteś wyjątkowo fotogeniczna.Brakuje mi trochę dawnego grungeu w Twoim ubiorze,ale i tak nowe stylizacje dają radę.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, będą :) Mnie też brakuje, ale mam tyle ubrań a wcześniej na blogu pokazywałam ciągle te same. Dzisiaj jeśli oczywiście w Krakowie przestanie padać zrobię stylizację właśnie w takim klimacie ;)
      Buziak

      Usuń
  5. Uwielbiam twojego snapa *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie! Jesteś taka zgrabna *.* Dawno kupiłaś ten top?

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, nie mów mi, że w takiej bluzce chodzisz po Krakowie :/ To nie Londyn, ani Anglia, kurde..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co nie może? przecież ma świetną figurę to może to pokazać

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz!! zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! te spodnie sa genialne, wyglądasz oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz :) podobają mi się spodnie, a okulary skąd masz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. całość do siebie kompletnie nie pasuje, spodnie ma jakby z firanki, ta czapka to nie wiem po co..jedynie szpilki i top mogłyby się fajnie komponować z obcisłą wzorzystą spódnicą z wysokim stanem

    OdpowiedzUsuń
  12. całość do siebie kompletnie nie pasuje, spodnie ma jakby z firanki, ta czapka to nie wiem po co..jedynie szpilki i bluzka mogłyby się fajnie komponować z obcisłą wzorzystą spódnicą z wysokim stanem

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje stylówy, do tego ta figura. wow wow wow <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie ! Mogłabyś powiedzieć kiedy i za ile kupiłaś ten top ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mozesz powiedziec jaki kolor paznokci mialas na instagramie na zdj "no makeup"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był hybryd Opi kolor szary, nakładany 3 razy dał efekt takiego szaro brazowego :) Buziaki

      Usuń
  16. Ile masz wzrostu? :PP

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, świetny styl i piękna ty na cudownych zdjęciach! Nie mogę przestać się zachwycać, inspirujesz dziewczyno! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam!

    www.rouges-roses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno, jesteś po prostu cudowna! powoli stajesz się moją ulubioną blogerką i mówię to z czystym sercem :) Z tego co widzę masz bardzo zdrowe włosy, czy ten blond jest twoim naturalnym kolorem, jakich kosmetyków używasz? i jakiego podkładu używasz, dziękuję za odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję <3
      Włosów nie farbuję, mam naturalny kolor :) Obecnie używam serii Kerastase nutritive szampon + maska, oraz chroniącego mleczka z cementem Kerastase, to mleczko nakłada się na włosy przed suszeniem. Dodatkowe kosmetyki to odżywka w sprayu 2- fazowa L'oreal Potionizer, bardzo ładnie rozczesuje włosy i nawilża, to osżywka bez spłukiwania, oraz bardzo rzadko używam bellesere kemon- olej arganowy.
      Co do podkładu to obecnie nie uzywam, używam tylko zimą raz na jakiś czas i polecam Loreal matte Morhopse, to delikatny mus, którego kompletnie nie widać na buzi, a kryje ładnie mankamenty i niedoskonałości.
      Cmok.

      Usuń
    2. A można tych mleczka z cementem używać przed prostownicą ?

      Usuń
  19. Super :)) Uwielbiam te krótkie topy, są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Ciebie, Twoją figure, Twoją twarz, Twoją urode, Twój styl. Jesteś idealna, podziel się:(

    OdpowiedzUsuń
  21. hej Sylvia,mam pytanie co to rzes,wiem ze masz doprawiane,tak? moze cos o tym powiedziec? ile to kosztuje jaki daje efekt i czy nie niszczy twoich rzes?

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, wyglądasz niesamowicie! a zdjęcia sa wyjatkowo piękne <3

    podrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  23. coraz bardziej przekonuję się do topów!

    OdpowiedzUsuń
  24. super <3

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sa jeszcze te spodnie w h?? I po ile??

    OdpowiedzUsuń