Kings of Leon- Knocked up

Ci którzy śledzą moje zdjęcia na instagramie mogli zauważyć, że w ostatnim czasie zaprzyjaźniłam się z czerwonym kolorem. Czerwone usta, czerwone koszulki, czerwone sukienki...  Dziś jedynie pomalowałam usta na krwisto czerwony kolor, by podkreślić charakter z pozoru grzecznej stylizacji. 
Podkolanówki zwykle kojarzą nam się z sexapilem, więc zakładając je musimy zwrócić szczególną uwagę na dobór stroju, gdyż źle zestawione mogą wyglądać tandetnie i wulgarnie. Ja swoje zestawiłam z ciężkimi rockowymi butami i uważam, że prezentują się całkiem nieźle :) 
Sukienka, którą mam na sobie jest koszulką w rozmiarze XXL. Kupiłam ją w River Island. Lubię proste sportowe długie kroje i brakuje mi takich rzeczy w naszych galeriach, więc postanowiłam z bluzki zrobić sukienkę. Modele oversize są  na topie, także nie przeszkadza by sukienko-bluzka była na mnie za szeroka i luźna. 
Miłego dnia :*












Sunglasses- Chanel
Dress- River Island 
Socks- Primark
Shoes- H&M
Bag- Hazel21


Zapraszam do śledzenia nas na instagramie :)
@sylviagaczorek
@marta_budzynska


46 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o buty,zawsze masz zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  2. ten twoj blog jest smiechu wart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiech to zdrowie, widocznie Ty lubisz się śmiać skoro tutaj zaglądasz :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Wow ! Podkolanówki nigdy mi się nie podobały , ale ty idealnie je wkomponowałaś w ten zestaw . Ta sukienka - rewelacja ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz bosko,idealna stylizacja :)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio Gaczorek! uważam, że jesteś przepiękną dziewczyną z doskonałym wyczuciem stylu! :D (Ehh czasami żałuję, że nie jestem facetem :D)
    3mam za ciebie kciuki bo to co prezentujesz jest niezwykle prawdziwe a w dzisiejszych czasach jest to niestety rzadkością :* :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuszek z River Island zamówiłaś przez internet,czy w sklepie? I mam jeszcze jedno pytanko :) ile masz wzrostu, ponieważ wydaje mi się, że jesteś dosyć wysoka na niektórych zdjęciach?;> Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Poznaniu w Browarze, jestem maleńka mam około 163 :(

      Usuń
    2. a która z Was jest najwyższa? Bo Natala jest chyba niziutka, natomiast Marta mega wysoka! :) a Karolina?

      Usuń
    3. Marta 178, Natalia 168-9, Karolina 158 :))

      Usuń
  7. Świetna bluzka/sukienka! Uwielbiam takie luźne kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, stylowo, ta sukienka to w sam ram na upały :)
    czerwone usta nigdy mi sie nie znudza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne czerwone usta! Mega koszulka!
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okularki. Gdzie dorwałaś ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. standardowo wyglądasz pięknie
    sukienka super

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie:)ślicznie Ci w czerni i tym makijażu:)
    zapraszamy na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny outfit <3 i mega zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnie ♥
    A zdjęcia z Martą świetne! Też lubię takie wygłupy z siostrą przed kamerką ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Cię!!! świetna ta torba aż sobie chyba taką kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) mam pytanko, jakimi sposobami można jak najdłużej zachować zimny, chłodny odcień na włosach brąz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebna jest dobra farba, odzywki i tonery pozniej nie pomoga ;/ ciezko ogolnie o chlodny odcien na wlosach, trzeba go co miesiac poprawiac.

      Usuń
  17. Wow jesteś świetna :) zapraszam do mnie na nowy post! Daj znać co sądzisz :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz może jaki to model okularów Chanel, bo szukam ładnych z Chanel i te co masz są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny blog, wspaniale stylizacje i zdjecie z ogromna checia zaczynam Cie obserwowac, oby wiecej takich postow ; )!

    mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! jak zwykle mistrz ♥ jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna koszulka, super zestaw :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny set, super zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy zaczniesz ponownie odowiadać na pytania na SOS for hair?

    OdpowiedzUsuń
  24. wow!! Ekstra sukienka :D chce taką <3

    zapraszam: http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem nieudany oufit. Fryzura i podkolanowki najbardziej mnie odbychaja. Zamiast tego ubralabym krotkie spodenki, ta bluzke do srodka spodenek, podkolanowki za kolano i te buty. Co do fryzury zostawilabym rozpuszczona i dalabym opaske moro. Torba na tak. Okulary i makijaz perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanie troche nietypowe jeżeli nie chcesz nie musisz odpowiadac ile wydajesz pieniedzy na ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybyś miała zakolanówki wyglądało by to świetnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę zakupić taką sukienkę *.*

    OdpowiedzUsuń