Throwback




Powracam do korzeni :) Było słodko, dziewczęco i delikatnie, ale już koniec z tym przynajmniej na chwilę. Drzemie we mnie "zła dziewczyna" i stęskniłam się za grungowymi stylizacjami. Pomimo, że właśnie tak często wyglądam, dzień zdjęć na bloga przypadkiem trafiał na te słodkie stylizacje. 
Dzisiejszy set jest prosty aż do bólu, często prosiliście mnie o tańsze stylizacje, więc mam nadzieję, że ta posłuży Wam za inspirację, bo kto z nas nie ma dżinsowych szortów, lub kurtki. Jeśli nie Wy, z całą pewnością Wasi rodzicie, od których możecie je pożyczyć i trochę przerobić :) 
Dżins jest ponadczasowy, więc nawet jeśli krój kurtki nie do końca Wam odpowiada, nie przejmujcie się. Najważniejszy jest kolor, ja jestem zwolenniczką tych jasnych, wykonanych z grubego materiału. 
Jeśli rękawy są zbyt szerokie, można je podwinąć. 
Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania zwłaszcza co, do ceny, bo wszystko co mam tutaj, macie w swoich szafach :) 

Miłego dnia :)







52 komentarze:

  1. Genialne,uwielbiam twoje buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, masz genialne buty! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne buty! czy są jeszcze dostępne w h&m?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne buty! Czy są jeszcze dostępne w h&m?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szorty :>

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szorty :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ejj!masz śliczne nóżki! jak o nie dbasz i czym depilujesz itp.? ja mam straszne problemy z wrastającymi włoskami, wszędzie krostki itp, straszna sprawa;(

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.facebook.com/ToxicBrotherz?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz serio piszę, jak dla mnie masz zajebisty styl. nareszcie znalazłam idealnego bloga :)

    a co jeansu to kamizelkę mam po mamie, a kurtkę taką jaką chciałam kupiłam w lumpie :D uwielbiam takie stylizacje, niby proste, a jednak efektowne :D

    P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakim aparatem robisz zdjecia??

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this is amazing. Yup.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takie pytanie do Ciebie, otóż w takim fasonie spodenek z wysokim stanem, mimo iż rozmiar jest dobry często wystaje mi troche tyłkek. Czy według Ciebie nie powinno się tak chodzić po mieście? czy Ty masz podobnie w takich spodenkach ? (często są one mocno wycięte). Jaka jest Twoja opinia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się to bardzo podoba o ile ktoś jest szczupły i ma się czym pochwalić. W większych rozmiarach to niestety odpada, ale przy rozmiarach do S wygląda to słodko i sexy :) Buziak

      Usuń
  13. Ja uwielbiam taką prostotę. Jeansowe szorty zestawione z jeansową kórtką strasznie mi się podobają. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, kiedy będziecie miały sklep :> ?

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki masz tu rozmiar szortow?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo ci w tym zestawie!
    Zapraszam do mnie na nowego posta,koniecznie zobacz,nie pożałujesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam twoje włosy
    poza tym wyglądasz super w jeansie!

    OdpowiedzUsuń
  18. super <3 mnie zachwyciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia, jak i stylówka :>





    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  20. odpisz na pytania w komentarzach pliiis

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie taką najbardziej Cię lubię. Kurtka jest rewelacyjna !!! <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne szorty :>

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne szorty :

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostry look, podoba mi się, i to bardzo bardzo ;)
    Pozdrawiam, Mateusz z http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej. Świetna stylizacja. Ciągle zaglądam na Twojego bloga i sprawdzam czy przypadkiem nie dodałaś nowej notki. Jestem od niego uzależniona! Mam do Ciebie pytanie z serii ''niemodowych'' czy jesteś w stanie określić ile tak mniej więcej kcal spożywasz codziennie? Z góry dziękuję za odpowiedź. Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej trudne pytanie, bo ja nie mam żadnej diety tylko dużo ćwiczę.. Czasami zjadam jogurt naturalny, jabłko, zupę i np wyciskany sok z grejfrutów, a czasami mam ochoty np na ziemniooory ( a nie powinnam) i np jajko sadzone do tego, marchewka z groszkiem i jem więcej, staram się ogólnie nie jeść pieczywa, ziemniaków, makaronów, za ryżem nie przepadam, poza sushi, więc zostają mi sałatki, kefiry- które uwielbiam, warzywa, zupy :))

      Usuń
  26. Zostań modelką PROSZĘ!Jesteś tak śliczna,że nie mogę się napatrzeć*.*

    OdpowiedzUsuń