Air Max

Dzisiaj post jakiego, nie było- poświęcony w 100 % butom. Jak pewnie większość z Was zauważyła, szczególnie preferuję styl streetwearowy. Doceniam ładne, wygodne, luźne rzeczy, które dodają sportowemu stylowi charakteru. Buty są dla mnie najistotniejszym punktem ubioru, gdyż źle dobrane nie tylko mogą poranić nogi, ale także zepsuć nasze samopoczucie. Dlatego przywiązuję ogromną wagę co do wyboru obuwia. Na piedestale stawiam wygodę, jeśli buty, które mi się podobają, nie są wygodne, nie kupuję ich. 
Air Maxy z pewnością należą do grupy najwygodniejszych butów sportowych. Cechuje je wygoda i kolorowy design, co z całą pewnością przyciąga młodzież (i nie tylko). Można zauważyć, że coraz więcej osób po nie sięga, obecnie są jedymi z bardziej pożądanych butów. Śmiało można powiedzieć, że w jakimś stopniu przyćmiły popularność Conversów i Vansów. 
Kiedyś służyły jedynie sportowcom, dziś kochają je wszyscy. Począwszy od raperów, aktorów, celebrytów i blogerów. Przewinęły się przez wiele subkultur, natomiast na chwilę obecną opanowały modę uliczną. 
Poniżej przedstawiam Wam najnowszą zdobycz. 
A czy Wy macie już swoje Air Maxy? 







Poniżej moja mała kolekcja :)



Air Max- Zalando

54 komentarze:

  1. cóż, są piękne, ale nie na kieszeń każdego, dlatego new balance czy vansy mają dla mnie przewagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak masz rację ale wiesz możesz poswieciec 2 pary vansow i kupic jedną parę AIR MAXOW ;-)

      Usuń
    2. albo możesz zamówić maxy przez allegro, kosztują 280 zł :)

      Usuń
    3. Są modele air maxów za około 300 zł, więc porównywalnie do New Balance, choć niestety te modele ładniejsze są bardzo drogie. Szczerze mówiąc żal mi było tyle wydać na pierwszą parę, ale kiedy poczułam jaki jest komfort chodzenia i jakie są wygodne i mięciutkie postanowiłam kupić kolejne. Wszystkie moje inne buty odstawiłam na bok, bo te spełniają moje oczekiwania, ponadto pasują do wszystkiego :)

      Usuń
    4. Air maxy świetnie wyglądają - radzę jednak zachować paragon ponieważ niektóre mają podeszwę która w czasie użytkowania pęka i kruszy się. Dotyczy to air maxów kupionych i na aukcjach allegro i w firmowych salonach nike. Ja swoje kupiłam na allegro i po dwóch treningach fitness zauważyłam że coś jest nie tak - niestety mojej reklamacji nie uznano, jednak dziewczyny które kupiły buty w firmowym sklepie po miesiącu oczekiwania dostały nowe :)

      Usuń
    5. Airmaxy za 300 zł ... hmm nie wiem czy to dobry pomysł no chyba że nie zależy wam na tym czy są oryginalne.

      Usuń
    6. W Nike byly mega przeceny i byly modele maxow za 300" 320 zl, ktore wczesniej kosztowaly 450 zl :) to byly oryginalne :)

      Usuń
  2. gdzie zostały zakupione te fioletowe air maxy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowe to New Balance :) kupione w Galerii Krakowskiej w sklepie New Balance.

      Usuń
  3. Całkowicie się z Tobą zgadzam i też noszę tylko buty, w których czuję się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam jak zobaczyłam je 2? lata temu na jakimś blogu,a teraz mają je prawie wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Air max'y 1 na propsie - ciekawa kolorystyka. tez mam maxy juz rok i tez moge je pochwalic ze sa najwygodniejszymi butami jakie mialam dotychczas, ale moim zdaniem są już przereklamowane bo sporo ludzi je ma. i pytanko mam: czy te modele new balance to męskie czy damskie? i gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Air Maxy, nie na każdą kieszeń-o tak!
    Pozostane przy Converse. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych stronach można kupić wybrane modele za około 300 zł, Convy też są super :)

      Usuń
  7. Co to za album ze zdjęciami? Widzę autora zdjęć, ale nie mogę zlokalizować nazwy samego albumu :< bucior mi zasłania ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy te New Balance to z kolekcji damskiej czy męskiej? gdzie je kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne buty,jednak nie na moją kieszeń i jakoś tak mi się za bardzo nie podobają ;)
    ale tobie wygodnie i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie;) nie każdemu muszą się podobać ;) Buziaki

      Usuń
  12. Zamierzam zakupic, ale nie moge sie zdecydowac. Np. czy bd chodzic w rozowych, chociaz sa naprawde fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele modeli, więc na pewno wybierzesz jakieś dla siebie. Ja jako pierwsze kupiłam te neonowe i tak się w nich zakochałam, że chdoziłam w nich codziennie i pomyślałam sobie, że muszę kupić bardziej stonowane, żeby nie chodzić ciągle w tak rzucających się w oczy butach i kupiłam te w kolorach khaki i szarościach, a teraz różowe. Szczerze mówiąc każda para jest fajna, czy różowe, czy neony, czy te zielonkawe. Jesli nie czujesz różu kup niebieso granatowe, też są super, moja sis ma czarne i są świetne, pasują do wszystkiego i się nie wybijają z tłumu. Musisz pójść poprzymierzać :)

      Usuń
  13. Cześć, proszę podaj ( w cm) realną wysokość podeszwy pod piętą.
    Jestem niska, szukam sportowych butów, które wydłużą mi nogi ;)
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki to jest model tych pierwszych NB? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. (oczywiscie te pierwsze na ostatnim zdjeciu) :) z gory dziekuje za informacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie lubię sportowych butów, mam jedne trampki, które ubieram gdy mam wf i tyle, wolę balerinki, koturny i szpilki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja balerinek nie toleruję, nigdy się do nich nie przekonałam :)

      Usuń
  17. wow, zazdroszcze kolekcji! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile kosztowała każda para , kupowałaś je w sklepie czy na jakiś stronach ,podasz jakieś strony bo próbuje je gdzieś kupić a nie moge znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Air Maxy około 500- 550 zł, New Balance około 300 zł. POd zdjęciami jest sklep podlinkowany, kliknij w to i się pojawią air maxy :) Buziaki

      Usuń
  19. pozazdrościć, ja mam w swojej szafie jedną parę adidasów ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie mogę dostać te najbardziej wyróżnione air maxy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki to model? Te fioletowo- białe, drugie od prawej?
    PS. Wspaniała kolekcja, bardzo zazdroszczę!
    Najlepsze buty na świecie! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki jest model tych pięknych ciemnych Nike ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a jakie to sa te drugie maxy? jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  24. Te całe czerwone Maxy jaki to model? Śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. podasz kod spod języka ? chciałam takie same kupić są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki jest kod tych różowo niebiesko białych maxów ?

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki model air maxów tych na pierwszym planie? biała niebiesko rózowych :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki jest model air maxów na pierwszym planie sa przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  29. Air maxy wygodne to fakt ale z ich trwałością bywa różnie :( - zależy od modelu. Z tej póły jeśli chodzi o solidność to zdecydowanie polecam tak jak ktoś już tutaj wspomniał markę New Balance. Tak samo wygodne ale wykonanie według mnie stoi na o wiele wyższym poziomie. Fany post !

    OdpowiedzUsuń
  30. hej! a jak czyścisz te białe air maxy?

    OdpowiedzUsuń