Life Happens

Hej Kochani, dzisiaj pokazuję Wam nową sukienko bluzkę, kupiona w Pull&Bear. Nie pomyślałabym, że jakakolwiek sukienka może sprawić tyle radości i wygody. Zwykle nosiłam je tylko wtedy, kiedy musiałam, a ta.. wygodna, lekka, delikatna, długa, przewiewna, szeroka i sportowa. Jednym słowem genialna :) Dodatkowym plusem, jest to, że można do niej założyć zwykłe trampki i mozna wychodzić z domu. 
Ja postanowiłam wykorzystać porzucone Vansy, które dostałam w zimie, a byłam w nich może ze dwa razy. Wydały mi się idealne do tej sukienki, tak samo słodkie jak ona :) Na głowie oczywiście jedna z kolekcji moich czapek, tym razem to czapa z metalową blaszką, jakiej jeszcze nie miałam i to też nowość w mojej szafie :) 
Jak Wam się podoba całość? 
Ściskam mocno :*





















Snapback- Life Happens
Dress- Pull&Bear
Shoes- Vans
Bag- Pull&Bear
Sunglasses- Top Shop

Zapraszam na instagram @sylviagaczorek





43 komentarze:

  1. Fajny fullcap. Sukienka też mi się podoba :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to razem wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to razem wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest świetna!<3 Jaki masz rozmiar na sobie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękniutkie ząbki, promieniejesz :* cudoowne zdjecia, mozna sie zakochac :) widzialam tą sukienkę na stronie, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :) ostatnio też zakupiłam sobie czapeczkę z metalową blaszką :)
    sukieno - bluzka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko z innej parafii, strasznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! Zapraszamy do nas http://peacexfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale grube nogi i wysokie jak piłka czoło Oo'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie powinnam się pokazywać na ulicy, a gruba jestem tak bardzo, że ledwie wstaję z łóżka :*

      Usuń
  10. idealna sukienka ! wygoda przede wszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz :)

    Interesujący blog i dodaję do obserwoanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow ! Jesteś cudowna :* za ile ta sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Były inne kolory tej sukienki? Bo jest super, pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko jest sportowe? szczegolnie torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz łączy się rzeczy sportowe z eleganckimi. Cały look jest sportowy.

      Usuń
  15. Dobra sukienka. Buty pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz mega!
    uwielbiam takie mixy!
    super blog, obserwuję;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna czapka

    http://www.apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno kupiłaś ta sukienkę ? jest jeszcze w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne okulary,gdzie kupiłaś i za ile? :> pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna bluzka <3 czapka rewelacja ;))


    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, genialna jest! Foty masz przezajebiste, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  22. patrzę i nie mogę się napatrzeć, kolejna rewelacyjna stylizacja! A do tego piękne zdjęcia i miejscówka, Ty na zdjęciach radosna uśmiechnięta,a ja gdy mój chłopak ogląda Twoje zdjęcia robię się zazdrosna ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! zajebi*cie! wszystko świetne - look i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. bosko i sportowo od nas wielkie WOW

    OdpowiedzUsuń