Timberland

Tyle przygotowań do świąt, a tu już prawie po. Ten czas leci zdecydowanie za szybko, ale może i lepiej, przynajmniej nie jesteśmy do przodu aż tak bardzo z kilogramami, kto wie ile bylibyśmy w stanie przytyć jedząc i leżąc, leżąc i jedząc w kółko. Przyznam szczerze, że ja swoje święta spędziłam dosyć leniwie w najbliższym gronie rodzinnym. U mnie w domu wszyscy ciężko pracują, więc byliśmy nastawieni na odpoczywanie. Oczywiście bez jedzenie się nie obyło, więc od jutra wracam na siłownię spalić pyszny serniczek mamy :) 
Na sobie mam zestaw który miałam dzisiaj na obiadku, moja mama była wręcz zachwycona, że jej córka (chłopczyca), w końcu założyła spódnicę. Zawsze się śmieje ze mnie, że ubieram się tak dla niej, kiedy ja ostatnio naprawdę się poprawiłam i więcej jest we mnie dziewczyny :) 
Dodatkowo założyłam bluzę własnego projektu, którą możecie kupić na Nounou, niestety jeszcze przez chwilę jest utrudnienie w postaci facebooka, ale obiecuję, że za miesiąc już na 100 % będzie strona internetowa, więc zakup będzie o wiele prostszy. 
Na nogach mam buty do których przymierzałam się szczerze mówiąc od 3-4 lat i nie udawało mi się ich kupić, albo były za sztywne, albo czułam się jakbym miała 10 cm nóżki. Tym razem zdecydowałam się na nie z prostego względu nie miałam butów zimowych i postanowiłam się nie zastanawiać tylko je brać :) To była dobra decyzja, buty są najwygodniejsze na świecie i chodzę w nich codziennie, a rzadko się zdarza, żebym tak bardzo przywiązała się do butów. Mam również kolor bordowy i wiem, że przez długi czas się z nimi nie rozstanę. To moje ulubione buty ze wszystkich jakie miałam do tej pory :) 
Kochani w ostatni dzień świąt życzę Wam odpoczynku :) 
Spędźcie jak najwięcej czasu ze swoimi bliskimi. 
Buziaki












Sweatshirt- Nounou , skirt- River Island, boots- Timberland, jacket- Choies, beanie- Primark


Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie
klik 

instagram

38 komentarzy:

  1. Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z miłą chęcią zawsze tutaj wchodze:)
    świetna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty! Zakochałam się w tych różowych :) Uwielbiam kolor pomadki, którą masz na ustach, nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie wyglądasz !
    cudna bluza <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty faktycznie boskie, świetne połączenie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i spódniczka cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna spódniczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome Xmas and cool pics
    Loved <3 :D You're very good

    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/merry-xmas.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowna spodnica !
    http://lolz43.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie rewelacja! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Jestem zakochana w tych butach, ciągle szukam jakiejś okazji bo ich cena jak na razie mnie przybija:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetny styl ! Uwielbiam Cię Syl , powodzonka w dalszym bloogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz cudownie!
    wszystko mi się podoba, sama bym się tak ubrała :3
    bluza genialna, a tak pięknej spódnicy już dawno nie widziałam, a czapka i płaszcz to po prostu cuda <3
    uwielbiam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely look !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twój blog ! Jesteś dla mnie ikoną stylu do naśladowani :)!!
    Wierna czytelniczka^^

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, genialne kolory ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz! aż się uśmiechnęłam do tych Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Zapraszam somethingmorethanclothes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylwia, jaka odżywkę/maskę do długich , suchych, zniszczonych , rozdwojonych włosów ? :( :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi Sylvia,

    Your style is amazing, I really like your photography and outfits! We'd love to do a collaboration with you.

    You can contact me if you're interested!

    ruby@breakingrocksclothing.com
    www.breakingrocksclothing.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sylwia, jak zawsze bosko! Powiedz mi lepiej gdzie Ty w Krakowie robisz takie piękne zdjecia! <3 pozdrawiam, bombycherry

    OdpowiedzUsuń
  25. You have a great style! I like the purple colour with the yellow of the timberlands!
    xxx Chris

    http://www.addictedtofashion.nl

    OdpowiedzUsuń
  26. Great style! I like the purple colour with the yellow of the timberlands!
    xxx Chris
    http://www.addictedtofashion.nl

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza niesamowita, oddaj mi ją proszę !:D
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. naprawde świetny jest ten zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna spódnica <33

    fashionbytwogirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń