Nounou

Jak dobrze, że już weekend i godzina 18 :) Jestem po pracy! Ten tydzień naprawdę nie należał do lekkich. Fryzjerzy w grudniu mają gorący okres, wszyscy chcą być piękni na święta i na Sylwester, więc pracujemy od świtu do nocy. W ciągu dnia nie wiem nigdy czy jest godzina 15, czy już 20, czas płynie tak szybko i nie ma zbyt wiele czasu dla siebie. 
Nie wiem jak Wy ale ja totalnie nie czuję magii świąt, może w galeriach handlowych puszczają kolędy i świąteczne piosenki, gdzieś tam pojawiają się choinki i świecidełka ale brak śniegu sprawia, że czuję się jakby był październik. Może też dlatego wciąż nie mam prezentów :) Odwlekam dzień zakupów od dwóch tygodni, ale w końcu trzeba się zebrać. Przeraża mnie tłum buszujących ludzi kupujących byle co, byleby tylko kupić prezent, polujących na promocje i wybierających jakiekolwiek kosmetyki, bo przecież promocja 2+ 1 więc trzeba brać, ech wariacja :) Na szczęście ja wiem co mam kupić i mam nadzieję, że wejdę i wyjdę bez paradowania od sklepu do sklepu :) 
A Wy macie już prezenty gotowe? 
Buziaki 

Instagram 








Sweatshirt- Nounou, shirt- Bershka, jacket- Bershka, pants- Zara, Shoes- Simple, sunglasses- Chanel

20 komentarzy:

  1. slicznaaaa :) swietne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoją kurtkę, jest przeboska! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. taki zimowy klimat! i te ustaaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś okulary?

    OdpowiedzUsuń
  5. cuuuuuuuuuudowie

    OdpowiedzUsuń
  6. już się nie mogę doczekać postu o włosach:*
    śliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie :> jesteś w świetnej sytuacji wiedząc, co kupić :D ja mam właśnie z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale genialnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wszystko gra ze sobą, a okulary są prześwietne!
    Też irytuje mnie przeludnienie w CH w czasie świąt, dlatego w tym roku zamówiłam wszystko on-line w ciszy i spokoju, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza świetnie skomponowała się z całością. Kurtałka mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza <3

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jutro wybieram się po ostatnie prezenty, bo większość już kupiłam.
    Świetnie wyglądasz w takich ciemniejszych ustach :D

    OdpowiedzUsuń