Kolsh- All that matters

Jeszcze wczoraj pisałam Wam, że nie mam prezentów dla rodziny, ale że to żaden problem, gdyż wiem co kupić każdemu :) Pewnie, pod warunkiem, że to co sobie wymyśliłam będzie dostępne. Pojechałam dzisiaj do Katowic, ponieważ stwierdziłam, że będzie tam mniej ludzi niż w Krakowie i z tym się nie myliłam, natomiast w sklepach nie znalazłam nic, co przypominałoby choć w 20 % to co sobie wymyśliłam na prezent. No nic, moje poszukiwania będą trwać dalej, jeszcze mam odrobinę czasu, więc mam nadzieję, że zdążę :) 
Dzisiaj mam na sobie typowo klasyczny dziewczęcy zestaw. Jak na mnie chłopczycę to coś naprawdę wow, bo nie ubierałam się tak, od czasów gimnazjum, a właśnie w takiej wersji najczęściej rano wybiegam z domu do pracy. Już jakiś czas temu polubiłam siebie w klasycznym wydaniu i trzymam się tej wersji, choć i tak powracam do mojej brudno grungowej, czy sportowej natury. Lubię zmieniać, wszystko mi się szybko nudzi, więc nie ograniczam się do jednego stylu. Lubię łączyć i kombinować, bawić się tym co mam w szafie i wydaje mi się, że tak już będzie do końca życia :) 
Wszystkiego dobrego Wam życzę :) 
Buziaki 



















Beanie- H&M, shirt- Bershka, skirt- Bershka, shoes- Simple, coat- H&M, backpack- H&M


I na koniec cała ja :)
Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie :) 
klik





26 komentarzy:

  1. KOCHAM TWÓJ UŚMIECH! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne zdjecia! :3 ja mam prezenty dla prawie wszystkich troche oklepane (tacie bluze z nike a bratu szczoteczke elektryczna) tylko nie wiem.co mamie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojej do prezentu na pewno dołączę masło shea o jakimś mega zapachu, ostatnio kupiłam sobie o zapachu goździków i pomarańczy mniaaam. Mamie łatwo kupić prezent :) One uwielbiają kosmetyki, perfumy, ubrania, ja z moją nie mam nigdy problemu, bo moja to taka typowa kobieta hehe :)

      Usuń
    2. A moja wlasnie nie. I wlasnie najgorsze jest to ze mieszkam w mniejszym miasteczku i z nia bylam po prezenty dla chlopokow a dla niej mam tylko do dyspozycji rossman i nature. Doradzisz?

      Usuń
  3. Czy ta spódniczka jest tak lekko rozkloszowana, czy mi się wydaję? I jak dawno ją kupiłaś? ;) Cudowne połączenie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rozkloszowana, nawet troszkę więcej niż lekko :) To nowa kolekcja, więc powinny być jeszcze, ona jest z takiego grubszego materiału, więc fajnie odstaje od ciała :)

      Usuń
  4. cudne zdjęcia! :) Jedne z najlepszych w ostatnim czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zbyt eleganckie to to nie jest, ale jak na ciebie to i tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. duza dawka usmiechu na ten szary wieczor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Mega mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś słodka jak się uśmiechasz <3 ślicznie wyglądasz, cudowny set !

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne polaczenie, rownowaga zachowana, charakter tez ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe miejsce na zdjęcia - robi klimat

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać tu pomysł i zamysł ;) świetny zestaw, czapka pasuje doskonale, Twój styl w 100% został tutaj ukazany :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  12. To twoje naturalne rzęsy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow - jestem tutaj pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni! Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń