filmik o pielęgnacji twarzy + kosmetyki


32 komentarze:

  1. zrób filmik o różnych ciekawych fryzurach na długie włosy :3 takie, które nie są za trudne, a ładne c:

    OdpowiedzUsuń
  2. a może jakiś filmik z Martą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BOŻE KOCHAM *-* najlepsza!


    PS. mam pytanie, zrobisz kiedyś taki post o tym jak ubiera się Marta? Gdzie kupuje swoje ciuchy i wgl c: Ogólnie takie propozycje dla nastolatek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób filmik z Martą i tak jak piszą na górze

      Usuń
  4. nie wiedziałam, że to możliwe, ale na filmiku jesteś jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach! :) Jutro lecę do apteki po ten olejek i pastę :D + nie mogę się doczekać filmiku o diecie i ćwiczeniach ;)
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeer!! <3 jesteś cudownie śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś prześliczna! Super filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prześliczna! <3 super filmik i porady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak sie pisze to pierwsze na nastoletnią twarz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AFRONIS :) ale jak powiesz w aptece, że chcesz Afrodytę na twarz to będą wiedziec o co chodzi

      Usuń
  9. we francuzkim H&M, wiec sądzę, że jeśli jeszcze ich nie ma pojawią się w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie filmiki, pewnie, że powinnaś kręcić takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co ma robic z Marta? Chyba Marta umie mowic do kamery sama i wreszcie, by mogla cos sama zrobic a patrzac na siostre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia już mówiła kiedyś, że Marta jest nieśmiała ;p więc myślę, że raźniej było by jej nagrywać z siostrą...

      Usuń
  12. jejciuuuu co z ciebie za słodzaaak <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez sensu sa te ciagle pytania o Marte, moze znajdzcie ja na fb czy na insta i tam sobie ja poogladajcie, wielokrotnie widzialam ze dziewczyny pisaly ze Marta nie chce nagrywac filmikow i nie dodaje zdjec bo boi sie hejtow, wiec te pytania sa bez sensu. Soro nie chce jej siostra nagrywac to niech nie nagrywa, zreszta co 14 latka ma Wam poopowiadac

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeeeee moze nie wszyscy dobrze sie czuja gadajac do kamery? Po co ciagle pytacie o ta Marte, gdyby chciala to by dodawala zdjecia, gdyby chciala to by zrobila filmik. Sylwia pisala na Nounou ze ja namawiala wiele razy i nie chce dodawac zdjec, bo boi sie krytyki, wiec moze latwiej by ja znalezc na instagramie, ostatnio byly linki i tam ja ogladac, jesli Wam tak zalezy. A co do stylizacji to bylam tereaz na jej istagramie i chcieliscie jej stylizacje do szkoly i widac ze ona chodzi w rzeczach Sylwii to mozecie sie Sylwia inspirowac tak, jak Marta to robi.

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadki: http://allegro.pl/listing.php/search?category=45662&sg=0&string=stargazer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pytania do następnego filmiku:
    masz rodzeństwo?(podaj)
    ile masz wzrostu?
    ile ważysz?
    mieszkasz sama?
    kupujesz w lumpeksach?(opisz gdzie, kiedy)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie sobie radzisz przed kamerą :) Masz bardzo miły głos i jesteś śliczna. Powiem Ci że do farbowania pasm "na jeden raz" używam sprayu, można go kupić na allegro i jest naprawde efektowny i daje mocny kolor. Mam różowy i niebieski, zmywa się z wodą :) Makijaż masz śliczny, aż ciężko uwierzyć że nie używasz podkładu, ale muszę wypróbować ten korektor który polecasz ! Teraz lece obejrzeć filmik o włosach, też jestem blondynką więc chętnie się dowiem czego stosujesz :)
    Pozdrawiam, Kitty

    OdpowiedzUsuń
  18. mam niestety problemy z cerą i chłonę wszystkie sposoby na poprawę wyglądu mojej twarzy. Dlatego wczoraj udałam się do apteki i kupiłam Afronis (13 zł) i pastę cynkową (3zł). Na razie zastosowałam specyfiki dopiero raz, mam nadzieję że pomoże ;) Jeżeli tak, to jestem Ci już wdzięczna za radę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Cię :D i dobry filmik, ogólnie nie moja tematyka, ale siedziałem i słuchałem grzecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również stosuję Afronis i zgadzam się z Tobą w stu procentach! Też mam skórę bardzo wrażliwą i żadne produkty drogeryjne nie wchodzą w grę, a Afronis to cudo!

    + Jesteś naprawdę piękna i naprawdę wiesz o czym mówisz. Uwielbiam Cię słuchać.
    Mam pytanie, czy byłabyś w stanie zrobić filmik, w którym pokażesz kilka fryzur na
    długie włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestes super :) bardzo milo sie Ciebie oglada buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  22. od razu skorzystałam z twojej rady ws. Afronisu i pasty cynkowej. EFEKTY WIDAĆ PO JEDNYM RAZIE! wielbię cię! <333 POLECAM TEN SPOSÓB! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się i bardzo mi miło, że sposób z Afronisem okazał się tak przydatny :) i bardzo dziękuję za miłe słowa :)
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń