www.instagram.com/sylviagaczorek

Cześć Kochani dzisiaj przedstawiam Wam kolejną nową rzecz w mojej szafie, a mianowicie leginsy.
Zamówiłam je już ponad miesiąc temu i czekałam na lepszą pogodę, żeby Wam je zaprezentować. Niestety nie doczekałam się, śniegu u mnie jest pod dostatkiem, ale znalazłam sposób ;) 
Leginsy są odważne i ekstrawaganckie, królują w dzisiejszym secie, cała reszta jest stonowana, klasyczna i bardzo grzeczna. 
Przy tego typu ubraniach mamy nie lada wyzwanie, ponieważ tak charakterystyczne ciuszki wbrew pozorom ciężko dopasować. Z początku myślałam, że założę do nich wysokie buty, przymierzałam jedne Jeffreye, drugie..., szpilki i ciągle coś mi nie grało. Czułam się skrępowana i naga. 
Zrezygnowana stanęłam w garderobie, spojrzałam na półkę z butami i doznałam olśnienia, sięgnęłam po buty z H&M i już wiedziałam, że będą idealne. 
Na górę założyłam klasyczną białą koszulkę, która przełamała drapieżność leginsów. To też nowość w mojej szafie :) Ostatnio zauważyłam, że kupuję mniej oryginalnych- dziwnych rzeczy, a coraz częściej zaopatruję się w zwyklaki. Zwyklaki, to rzeczy klasyczne, które można zestawić z tysiącem innych rzeczy i zawsze wyglądają świetnie. I właśnie takich zwyklaków ostatnio kupiłam najwięcej i dopiero teraz mam wrażenie, że moja garderoba pęka w szwach. Dzięki temu, że mam wiele klasycznych rzeczy i mnóstwo awangardowych mogę bawić się dowolnie, kombinować i łączyć stare z nowymi, zwykłe z niezwykłymi, z lumpeksów z tymi zwykłymi i tak dalej :) 
Kurtkę, którą mam na sobie pokazuję chyba po raz pierwszy na blogu, a jest to jedna z moich  najulubieńszych kurtek. Mam ją ponad rok i jest dziełem dziewczyn z Krakowa Zemełka & Pirowska. Uwielbiam ich projekty, za klasykę i prostotę, za nietuzinkowe kroje. Jak tylko będę kiedyś bogata wykupię połowę ich kolekcji :) 








Shirt- Vero Moda
Jacket- Zemełka & Pirowska
Leggins- Choies
Shoes- H&M
Hat- H&M


21 komentarzy:

  1. Jaka genialna kurtałka! Wanted!
    Przyznaję, że kupiłam sobie dzięki Twojej rekomendacji ten podkład Wake me up i jestem dość zadowolona. A nie lubię eksperymentować z podkładami, bo czasem, a nawet w większości przypadków kończy się to porażką. Na całe szczęście jest ok. Aczkolwiek najjaśniejszy odcień mógłby być o pół tonu jaśniejszy, ale tak czy inaczej efekt rozświetlenia robi swoje.
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam aczkolwiek ja nakładam go odrobinkę i jestem w stanie go rozsmarować tak, żeby nie był ciemny :) ale faktycznie szkoda, że nie ma odrobinę jaśniejszego :)
      Buźka :*

      Usuń
  2. Ojeju, pięknie i tyle! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtką jestem zachwycona, wniebowzięta i w ogóle. Najcudowniejsza jaką kiedykolwiek widziałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czudnie! zapraszam na fashionbydux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jesteś boska! Cudowna! A te leginsy są wręcz erotycznie seksowne i wyglądasz nich ZAJEBIŚCIE!!!!! :D BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNIE ! Gdzie kupiłaś te buty ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądam Twojego bloga juz dłuższy czas ale to mój pierwszy komentarz i musze Ci powiedzieć masz świetny styl.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś w następnym poście dodać zdjęcie swojej garderoby ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tego kapelusza pożądam od dłuższego czasu , niestety H&M Białystok nie posiada już owego modelu . :( Co do bloga - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny styl :) Fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealna kurtka! bardzo droga? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie tych butów szukam!dawno je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. mam afronis od miesiąca, ale efektów wogóle nie widać. Nakładam patyczkiem kosmetycznym na pryszcza i zmaruje pasta cynkową ale nie widać nic i tak i tak zostaje npruszcz.......... widocznie ty masz lepsza cere

    OdpowiedzUsuń