Black community

Cześć Kochani :) W nadchodzącym czasie będę mieć dla Was sporo nowości, bowiem dużo perełek pojawiło się w mojej szafie. Zaopatrzyłam się w kilka par butów, nowe boyfriendy, koszulki i bluzy, także z kupowaniem mam chyba spokój na rok :) Również w lumpeksach udało mi się dorwać ciekawe rzeczy, więc będę Wam pokazywać wszystko co nowe i piękne na bieżąco. 
Na samym końcu posta możecie zobaczyć moje zdjęcia z instagramu i znajduje się tam kilka zdjęć z siłowni. Wzięłam się ostro za siebie, ćwiczę intensywnie 5 razy w tygodniu. Dodatkowo chodzę na basen i saunę, oraz zrezygnowałam z niektórych pyszności jak np chleba. Wiele razy prosiliście mnie o post dotyczący ćwiczeń i diety, więc za około 3 tygodnie zdam Wam relacje i pokażę wszystkie ćwiczenia, które wykonuję :) 











Shoes- H&M
Handbag- CCC
Shorts- Nounou 
Sweatshirt- No name




Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie :)
@sylviagaczorek





63 komentarze:

  1. Szorty i czapkaaaa są świetne !!! Jesteś chodzącą inspiracją !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetnie wyglądasz, ale ja wybrałabym inną torebkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam o plecaku, ale tę dostałam od mamy i postanowiłam od razu ją wykorzystać :)

      Usuń
  3. Oh my god this outfit is amazing !!!!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. w ktorym h&m sa juz te buty? i w jakiej cenie?
    calosc pieknie <4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Galerii Krakowskiej ostatnią parę;/ Podobno tylko jeszcze są w Warszawie .

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chłopak przywiózł mi z Berlina, niestety czapka nie ma żadnej metki, więc nawet nie mogę podać firmy.

      Usuń
  6. Jesteś za ładna, wiesz :P Czerń to najpiękniejszy kolor, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś nawet za bardzo, ładna stylizacja, post napisane spójnie

    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne szorty i czapka *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. W Galerii Krakowskiej, ale niestety podobno kupiłam ostatnią parę. Pani powiedziała, że ich już nie będzie raczej, ale można jeszcze je dostać w Warszawie.

      Usuń
  10. wspaniale buty *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. i w jakiej cenie są te buty?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie!
    buty, szorty , cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rajstopy, nawet miałam kiedyś takie :) czekam na filmik. x

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja! masz wspaniałą figurę i świetny styl! podoba mi się ten set <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponowie moje pytanie tutaj :)
    Widziałaś gdzieś może, albo wiesz gdzie można dostać vansy w takim kolorze:
    http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-snc7/577763_225312560942973_2059423203_n.png
    Byłabym bardzo wdzięczna.
    +Jak zawsze cudowna stylizacja!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, przykro mi ;/ Moja siostra też na takie poluje ;)

      Usuń
    2. Ooo jakby gdzieś znalazła, to proszę, daj mi znać :)

      Usuń
    3. Czy to dobry kolor? * http://www.ebay.pl/itm/Vans-Authentic-Pop-Lace-dress-blue-red-lime-black-true-white-wild-dove-/300856955346?pt=DE_Herrenschuhe&var=&hash=item8bb7ccf81f *

      abi

      Usuń
  16. jesteś świetna <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie świetne rajstopki :D ale cały zestaw to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja, wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki jest twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  20. ską blogerki biorą kasę na tyle cudownych ciuchów Boże one są megaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję i to bardzo dużo :)
      A te popularne maja łatwiej, bo duzo rzeczy dostają :)

      Usuń
  21. Jaki jest twój naturalny kolor włosów? Jeśli farbowalas włosy to możesz zrobić jakąś notke lub napisać na priv jak doszłas do takiego blondu ?

    OdpowiedzUsuń
  22. odp proszę w jakiej cenie są te buty w h&m,bo nie mają ich na stronie:( dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 129 zł przepraszam chwilowo nie mam internetu w domu i ciężko mi odpisywać:(

      Usuń
  23. Dziękuję Wszystkim :) Jesteście Kochani <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny look:)
    Dałaś motywację,żeby wziąć się za siebie;)
    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja, jestem zachwycona spodenkami i rajstopami :D
    Mam do Ciebie pytanie: jakiego rozmiaru jest twoja bluza BOY LONDON? Wiem, że jesteś podobnej długości do mojej, a na Tobie fajnie ona wyglądała :)
    abi

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko, siłownia pięć razy w tygodniu? Podziwiam Cię, ja bym umarła! Haha ;)

    Pięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz to szczęście dobrych genów, więc pozostaje mi zazdrościc, no a ja.. muszę się "katować" niestety ;)
      Dzięki :*

      Usuń
  27. Witaj , ile zapłacę za koloryzacje yo coloring w waszym salonie na długie włosy aby wyszedł efekt ombre ? Czy ta koloryzacja bardzo niszczy strukturę włosa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Koloryzacja yo coloring jest bardzo delikatną formą nadania pigmentu i koloru włosów, jest na bazie jogurtu naturalnego przez co włosy nie tylko mają głębię koloru i połysk, lecz delikatnie sie wygładzają i nawilżaja. Taka koloryzacja nie jest przewidziana na ombre ponieważ nie rozjaśnia włosów. Można tylko przyciemnić, a na włosach naturalnych pojaśnienie może być maxymalnie 1-1,5 tonu, więc ombre odpada, ponieważ to zbyt mała różnica kolorystyczna, nie będzie efektu. Chyba, że masz na myśli ciemniejsze końcówki to wtedy jak najbardziej.
      Jeśli masz włosy powiedzmy brązowe, ciemny blond i chcesz jaśniejszych końcow to nie obejdzie się bez rozjaśniania. Polecam wybrac się na konsultację do salonu i wtedy dany fryzjer poda cenę sugerowaną:)

      Usuń
  28. Miałam kiedyś pisemka blond robione na włosach ale już nie farbuje , mam dość długie włosy za łopatki ale mam stale problem z lamiacymi koncowkami które odpadają po kawalevzku, mimo ze podcinam to i tak mało daje:( co zrobić , pomóż . Nakladam na włosy maski dbam a tu nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pasemka zwykle fryzjerzy robia rozjaśniaczem z mocnym oxydantem, który negatywnie wpływa na późniejszy wygląd włosów. Są wytrawione i puste w środku,a wszystko, co nakłądasz na nie i tak z nich wypływa jak przez słomkę. Niestety niewiele da się zrobić. Musisz uzbroić się w cierpliwość, nakładać maski do włosów bardzo zniszczonych, niewiele pomogą w kwestii regeneracji, ale włosy będą się ładnie rozczesywać, a część włosów zdrowych odżywiać. Systematycznie podcinaj włosy, aż w końcu dotrwasz do momentu kidy pozbędziesz się pasemek :)

      Usuń
  29. Bardzo podoba mi sie efekt jaki wyczarowujesz na włosach karinainfashionland, mistrzostwo;) byłaby możliwość wysłania na mejla zdjęcia moich włosów i wycenilabys a na wiosnę bym na wizytę przyjechała. Jestem z Katowic i niestety konsultacja odpada bo mam daleko. Aa

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakich kosmetyków używasz do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze byłaś taka szczuplutka ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylówka jak zwykle super, ale zdjęcie dodatków skradło mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  33. z której siłowni korzystasz? :) warta polecenia? i jaki jest koszt ćwiczenia tam? z góry dziękuje za odpowiedz :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylowo jak zawsze :-) uwielbiam tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa rezultatu ćwiczeń, gdyż ja też ćwiczę tyle, że fitness na PS3.
    Nominowałam Twój blog do Versatile Blogger Award. Więcej szczegółów u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twój uśmiech, daje takiego kopa w te (jeszcze) zimowe dni. :) I wyglądasz fantastycznie, rajstopy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zarazilas mnie boyfriendami :) kup dzis /Wiktoria N.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzie mogę dostać takie rajstopy? Są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoją zadziorność!



    www.confassion.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy ty buty kupiłaś i na serio w H&M ? Co oznacza ten symbol BOY?Wiem co to znaczy po angielsku , ale nie wiem czy to jakieś logo czegoś mogłabyś mi wytłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń