Lago di Como

Ubiegły weekend spędziłam w Mediolanie ze swoim chłopakiem, oraz ekipą która pomaga mi tworzyć bloga. Decyzję o wyjeździe podjęliśmy w 15 min kupiliśmy bilety i zarezerwowaliśmy hotel. Czekaliśmy miesiąc, a ja przebierałam nogami i odliczałam jak dziecko dni do wylotu. Głownym celem naszej wycieczki nie był odpoczynek, a praca nad zdjęciami, vlogiem i lookbookiem. Mieliśmy tylko dwa dni tak naprawdę ponieważ pierwszego dnia przyjechaliśmy późno i byliśmy w hotelu po godzinie 21, a ostatniego mieliśmy wymeldowanie do godziny 12 i od razu pojechaliśmy na lotnisko. 2 dni to mało i niemało, w zależności od tego co chcemy zrobić. Przygotowałam 10 stylizacji, z czego kilka miało pójść do lookbooka, a pozostałe do zdjęć na bloga. Okazało się, że mamy stanowczo zbyt mało czasu, a w zasadzie z wyjazdu pamiętam jedynie przebieranie się na ulicy oczywiście szybko, szybko by zdążyć z kolejną stylówką, a i tak nie wyrobiliśmy się z czasem, więc wykorzystałam jedynie 7, które będziecie mogli zobaczyć na blogu :)
Razem z Olą nadajemy na tych samych falach, mamy podobne poczucie estetyki, więc taka praca jest przyjemnością. Zdjęcia są dokładnie takie, jakie sobie wymarzyłam, więc wyjazd pod kątem zdjęć udany w 100 % :))))))
Niestety jeśli chodzi o film nie jest już tak kolorowo vlog nam zupełnie nie wyszedł, więc bardzo Was przepraszam. Wiem, że na niego czekaliście i że chcieliście zobaczyć Mediolan, ale pewne rzeczy po prostu się nie udają i już. Mam nadzieję, że z kolejnego wyjazdu będę mogła przygotować dla Was super filmik, a na zakończenie dodam, że jest mi strasznie ale to strasznie smutno.
To tyle w skrócie o planie wyjazdu, a teraz napiszę Wam o wycieczce nad jezioro Como.
Postanowiliśmy, że nie będziemy nagrywać wszystkiego w jednym miejscu, żeby nie było zbyt nudno i że w ramach relaksu pojedziemy w miejsce, które wszyscy chwalą i polecają. Nie było wcale tak daleko, ponieważ jest oddalone jedynie godzinę drogi pociągiem od centrum Mediolanu, więc kupiliśmy bilety i wyruszyliśmy w podróz :) To miasteczko to bajka! :) Urokliwe kamieniczki, wspaniała roślinność, kolorowe kwiaty, piękne stateczki, łódki, oraz fantastyczne jedzenie (czego nie można powiedzieć o samym Mediolanie). Czego chcieć więcej? :) Żałowaliśmy nawet, że nie wykupiliśmy hotelu tutaj :) Wszyscy byliśmy oczarowani. Pospacerowaliśmy, porobiliśmy trochę zdjęć i zjedliśmy w końcu pyszną kolację. Jeśli ktoś z Was marzy o odpoczynku i pięknych widokach z pewnością jezioro Como będzie idealnym wyborem.
Z tego względu, że miał pojawić się filmik nie robiłam praktycznie zdjęć, ale kilka się znalazło, więc mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i że choć w małym stopniu oddadzą klimat jaki tam panował :)

Okulary- Chanel
Koszulka- Bershka
Spodnie- Zara
Buty- Kenzo
Torebka- Chanel

1. Como jest przeurocze! Byłam tam tylko kilka godzin tak na prawdę, ale mialam okazję zobaczyć to jezioro o 6 rano (widok do tej pory mam przed oczami- PRZRBOSKI). Miło zobaczyć je jeszcze raz :)

2. Syl, jesteś cudowną osobą! Zarażasz pozytywną energią i bije od ciebie dużo radości, jeszcze nikt nigdy nie otworzył mi tak oczu, że należy cieszyć się z życia mimo wszystko, jesteś wspaniała, nie wiem, jak Ci dziękować za to, co robisz dla ludzi i jaka jesteś dla nich dobra. Rzadko kiedy można spotkać człowieka z tak dobrym sercem, mam nadzieję, że to, co dajesz od siebie ludziom wróci do Ciebie ze zdwojoną siłą, tego Ci życzę, bo zasługujesz na to jak najbardziej. Mam nadzieję, że będzie Ci się tak szczęścić również w miłości, bo to, jaka jesteś szczęśliwa pozwala zobaczyć ile dobrego daje uczucie. Pozdrawiam, dobrej nocy :)

3. Cudne zdjęcia,przepięknie wyglądasz ♥ . A te spodnie skradły moje serce, wie ktoś może czy są one jeszcze dostępne? :)

4. wygladasz jak worek <3

5. Sylwio post jak zawsze świetny ale zakochałam się w twoich zdjęciach, są serio świetne! :)
    Pozdrawiam!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

6. niech Ci nie będzie smutno! zdjęcia na Twoim blogu wynagrodzą wszystko!
    osobiście - kocham je! :D

7. Jedne z lepszych zdjęć u Ciebie na blogu, o ile nie najlepsze! Miło patrzeć na taką szczęśliwą Ciebie :)

8. piękne miejsce :)

9. Zdjęcia są cudowne <33

10. przepiękne zdjęcia... :) mogę zapytać o obiektyw przy tym ujęciu : https://2.bp.blogspot.com/-maCW5boiN6c/V31JxH4RE_I/AAAAAAAAKK0/cCPLgXF1V-o6luwueoWUmo0IBI7e5yoSgCLcB/s1600/IMG_2329-1.jpg ?

11. Super stylizacja, a widoki są przepiękne :)

12. Cudowna stylizacja! Kocham te spodnie, a chanelka dodaje całemu outfitowi nutki elegancji ❤

13. Na spontanie najwiecej radość :D
    Piękne zdjęcia :)
    MALINA

14. Piekne zdjecia, a Mediolan mi sie od daaawna marzy :) pozdrawiam i zapraszam :)

15. Czekam na resztę zdjęć! <3
    fotmagstyle.blogspot.com

16. Pierwsze zdjęcie wygląda po prostu jak rodem z tumblra :) Jestem zachwycona, od pewnego czasu zaczęłaś się tak rozwijać, a razem z Tobą blog. Zdjęcia są przepiękne, Ty wyglądasz prześlicznie i widać, że sprawia Ci to radość. Oby tak dalej, bo jesteś ogromną inspiracją!!
    cathelaine.blogspot.com

17. Przecudowne zdjęcia Sylwia! ♥

nicolenicky01.blogspot.com <<<

18. Cieszę się, że wyjazd ci się spodobał :)
    Nie przejmuj się filmem, dobrze że zdjęcia są! :) Następnym razem się uda :*
    Piękne zdjęcia <3

blog-klik

19. Pięknie tam, 8 zdjęcie to zdecydowanie moje ulubione! :)

20. Pięknie tam z pewnością gdy będę mogła podróżować coraz więcej odwiedzę to miejsce :)
    Pierwszy zdjęcie bardzo mi się podoba, jest bardzo kochane.