Ulubione produkty do włosów :)

Cześć :) 
Co jakiś czas dodawałam swoje ulubione produkty pielęgnacyjne i jako, że zmieniłam dużo w codziennej pielęgnacji włosów, a także pojawiło się u mnie mnóstwo nowości postanowiłam aktualizować listę najlepszych włosowych przyjaciół. 
Jak dobrze wiecie jestem fryzjerem i oczywiście o swoje włosy dbam jak pewnie mało kto, ale skupiam się maksymalnie na nawilżeniu i regeneracji włosów u swoich klientek. 
Wychodzę z założenia, że nawet najpiękniejszy kolor i najlepsze cięcie nie będą atrakcyjne bez odpowiedniego nawilżenia. Właściwa pielęgnacja sprawia, że włosy są cudowne w dotyku, mięciutkie, wygładzone, lśniące, ale mało kto wie, że nawilżone włosy to świetnie układające się włosy. 
Włosy pozbawione pielęgnacji charakteryzują się łamliwością i tendencją do puszenia, są pozbawione miękkości i blasku. Samo strzyżenie nie sprawi, że będą układać się lepiej, ponieważ brak nawilżenia równoznaczny jest z brakiem elastyczności włosa. 
Poniżej przedstawię Wam ulubione kosmetyki nie tylko do moich włosów, ale również takie, które codziennie polecam z ręką na sercu moim klientkom i z miesiąca na miesiąc obserwuję poprawę ich kondycji włosów. 



To, co widzicie na zdjęciu to combo dla zniszczonych włosów. Seria Momo w kilka minut sprawi, że nawet najbardziej suche, zniszczone i porowate włosy otrzymają zastrzyk witaminowy i będą wygładzone, nawilżone i łatwe w rozczesywaniu. Producent twierdzi, że jest to kosmetyk do codziennego stosowania, ale nic bardziej mylnego. Produkty do codziennej pielęgnacji charakteryzują się lekkością, a momo to produkt bardzo obciążający włosy, dlatego działa tak szybko. Idealny dla leni i dla dziewczyn, które nie lubią długo trzymać odżywki na włosach, dla nieposiadających czasu (ja stanowię przykład idealny hehe). Dosłownie w ciągu 3-4 minut włosy nabierają nowego życia. 
Przyjemna konsystencja i piękny zapach. Z pewnościa walorem też jest duża wydajność zarówno szamponu jak i odżywki. 

Kupisz tutaj  Momo szampon Momo odżywka



Ta seria bezapelacyjnie jest jedną z moich ulubionych i jedną z najczęściej polecanych przeze mnie klientom. Głowny pozytyw? Zapach! Zdecydowanie :) O jeny jak to pachnie :) Mimo, że praktycznie nie myję głowy swoim klientom, wykonuje to mój asystent to kiedy tylko mam okazję to zrobić zawsze sięgam po ten zestaw :) Dlaczego? Nadaje włosom niesamowitą miękkość bez obciążenia włosów. Dodatkowo nadaje intensywny połysk, objętość, a także co bardzo ważne podczas codziennej pielęgnacji CHRONI WŁOSY PRZED DZIAŁANIEM WYSOKIEJ TEMPERATURY.  Genialnie prawda? Moje klientki kochają ten zestaw i sama mam całą serię w swojej łazience :) 
Warto tutaj wspomnieć, że głownym składnikiem Oi jest olejek Roucou, który zawiera 100 razy więcej betakarotenu niż marchew. Posiada właściwości restrukturyzujące i stymuluje wzrost włosa. Znacznie ogranicza uszkodzenia komórek powodowane przez promienie UV. Zawiera kwas elagowy, który neutralizuje wolne rodniki i zmniejsza efekty starzenia :) A prościej mówiąc zapobiega łamaniu się włosów. 
Jedyny minus niestety odżywka nie działa natychmiastowo jak Momo, należy ją przytrzymać na osuszonych wcześniej włosach ręcznikiem (odciskamy nadmiar wody, a nie szorujemy) 10-15 min. 

Wspomnę jeszcze o olejku :) 
Tak samo jak w przypadku szamponu i odżywki nadaje wyjątkową miękkość i blask, ułatwia rozczesywanie i co bardzo ważne, że obciąża włosów. Tworzy warstwę ochronną, a w połączeniu z intensywnym działaniem przeciwutleniającym zabezpiecza strukturę włosów i znacznie skraca czas suszenia. Jest idealny do stylizacji i wykończenia fryzury, do wygładzenia podczas suszenia i ogromny plus spradza się w pielęgnowaniu wszystkich rodzajów włosów, zresztą jak cała seria :) 


Kupisz tutaj   Oi szampon    Oi odżywka    Oi olejek





Nowość :) Fantastyczna nowość :) Stworzona przez mojego Góru Agelo Seminara, który jest dyrektorem artystycznym w Davinesie. Kocha naturę i podkreśla kobiecość bez nadmiernego przerysowania. Jak ja nie lubię poklejonych włosów! Przyznam szczerze, że nie cierpię stylizacji. Używałam jedynie szamponu, maski, odżywki i olejku, ewentualnie odżywki w sprayu. Ale żeby wydawać pięniądze na stylizację? O nie, nie! Nawet w salonie przyznam się bez bicia, że poza poziomkowym lakierem nie sprzedaję niczego! Wielokrotnie klientki pytają mnie o idealny produkt układający i zawsze wracałam z odżywką i szamponem. Cenię sobie naturalność, jeśli fale bądź loki to zawsze rozwiane wiatrem, ruszające się, a nie sztuczna forma przyklejona do głowy, niczym nałożony telewizor. Czasami się widzi dziewczyny zwłaszcza na imprezach, niby wygląda fajnie ale coś z nią nie tak, rusza głową w prawo i lewo a włosy ani drgną. To jest brzydkie! Nie róbcie sobie tego :) 

Gdyby nie moje uwielbienie do Angelo i bezapelacyjne zaufanie, zawsze jego pokazy oglądam z rodziabioną buzią, ponadto Angelo jest niesamowitym człowiekiem. Gwiazda takiego formatu, znany na cały świat, niesamowicie zdolny, a przy tym bardzo skromny. To rzadkość. Wychodzi na scenę, nie gwiazdorzy, pośmieję się, powie "nie wyszło mi jak chciałem, ale chyba jest fajnie" haha. Jest uwielbiany przez fryzjerów z całego świata i tworzy tak piękne formy, tak cudowne fryzury i robi to z taką lekkością. Tak jak lubię. Przepraszam, ze tak się rozpisałam, ale kocham gościa :)) 
Dowiedziałam się, że stworzył linię do stylizacji i sobie myślę... Angelo dlaczego stylizacja! Czemu nie odżywka, czemu nie szampon? Na pokazie w Stanach, na którym miałąm szansę być odbyła się premiera tych produktów i po strzyżeniach stylizowal włosy. Na scenie wyglądało fajnie, naturalnie, ale na scenie to duzo rzeczy wydaje się być fajnych, lecz gorzej w realu. Otrzymałam paczuszkę z nowinkami.. Wracam do Krakowa i jeszcze się nie rozpakowałam a już zaczęłam testować kosmetyki. 
I co? Angelo mnie nie zawiódł. Po raz pierwszy w swojej karierze fryzjerskiej hehe mogę śmiało polecić coś do układania swoim klientkom. 
Cała linia charakteryzuję się lekkością, jest świetnym narzędziem służącym do wykonania perfekcyjnego modelowania. Włosy świetnie się układają, sprawiają wrażenie grubszych i mają taaaaki zapach!!!!!!!!! To jest nie do opisania :) 
Wszystkie kosmetyki z tej lini są świetne, ale jako, że nigdy nie polecałam stylizacji postanowiłam uwiecznić te najulubieńsze. Ja oczywiście zaopatrzyłam się w szampon, którego głownym atutem jest zapach, oraz nawilżającą odżywkę do włosów cienkich :) 

Definition Mist- spray teksturyzujący podkreślający blask włosów

Blowdry primer- spray nadający włosom gęstość i objętość, chroni przed wilgocią i skraca czas suszenia włosów

Perfecting hairspray- średnio utrwalający lakier, zapewnia łatwość przestylizowania fryzury. Genialny, genialny i jeszcze raz genialny. Bardzo lekki, ślicznie pachnie i sprawia, że fryzura utrzymuję się dłużej niż zwykle. 




Co my tutaj mamy? Same wspaniałości dla blondynek :) Jest idealnym rozwiązaniem w walce z żółtym odcieniem we włosach. Neutralizuje niepożądany pigment i sprawia, że włosy nabierają chłodnego odcienia. Genialny w stosowaniu  między koloryzacjami, gdyż przez cały okres włosy wyglądają świeżo, jak zaraz po wizycie u fryzjera :) 






Królem każdej pielęgnacji jest oczywiście olaplex :) Opisywałam go podczas pisania osobnego postu. 


Na wszystkie produkty w sklepie 

www.sklep.maniewski.pl

otrzymacie 10 % rabatu, darmową wysyłkę, oraz mały lakier w prezencie
promocja trwa do 24 kwietnia :) 

hasło gaczorek


Zdjęcia Jacek Sroka

34 komentarze:

  1. Wszystkie te produkty są dla mnie nowością.
    Ten minimalistyczny design już mnie kupił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o nich! świetni się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia pierwszy raz będę zamawiać produkty z Waszego sklepu i może to głupie pytanie ale kiedy mam podać hasło na rabat ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ten problem :) w górnym prawym rogu masz swój koszyk. Najeżdżasz na niego i nie klikasz "kasy" tylko podkreśloną ilość twoich produktów i klikasz w to. Pokaże ci się okienko z opcją " przejdz do koszyka" --> klikasz. Nowa strona pokazuje twoje zamówienie, a pod nim opcję wpisania kodu rabatowego :)

      Usuń
  4. Syl czy przy zamówieniu jest możliwość płacenia za pobraniem ? Czy produkty są wysyłane przesyłka kurierska czy poczta ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Siwrny post! Cieszę sie, ze rozwijasz bloga w rożne strony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi kosmetykami, tym bardziej, że nigdy o nich nie słyszałam. ..
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Syl a co z MINU hair mask? Mam bardzo suche włosy i puszące i kiedyś pamiętam, że mówiłaś, że jest niezastąpiona, to jak byś ją teraz porównała z MOMO? PS. Dziękuję za zniżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia, wlasnie zamowilam sobie jeden szampon i pisze tam, zeby po dokonaniu przelewu wyslac na maila potwierdzenie tego przelewu - o jakie potwierdzenie chodzi, co mam konkretnie wyslac? Dostane jakiegos jeszcze nowego maila czy jak? :( bo nigdy sie z takim czyms nie spotkalam przy zamawianiu, haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę szkoda, ze wcześniej nie wiedziałam o tej nowej serii do stylizacji bo właśnie zakupiłam fluid Kemon Disciplina do modelowania moich niesfornych loków.... Produkty z linii Energizing mi sie kończą to może skuszę sie na jakieś nowości �� Sueractive rzeczywiście działa cuda i mam mnóstwo nowych baby hair po hormonalnym wypadaniu. Lakier poziomkowy tez świetny. Tylko maska alchemics chyba trochę wysusza mi włosy jak stosuję ją na rozjaśnione końce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie ten post przydał 💖

    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeśli nawet ty byłaś zachwycona produktem do stylizacji włosów, to musi być "coś". Chcialabym, żeby moje włosy wyglądało na nieco grubsze, są takie liche ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten rabat jest na jeden produkt czy na cale zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy sam szampon momo da jakis efekt? Czy trzeba kupic zestaw? Co ile go stosowac by nie obciązyc za bardzo włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak uzyskac to 10% rabatu ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam.chciałabym się zgłosić na modelke na kolor .co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dzięki Tobie moje włosy odżyły!Będę musiała zaopatrzyć się też w te kosmetyki, mam nadzieje że nie tylko ładnie wyglądają! :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylwia jak uzyskac to 10% rabatu ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ten olaplex ktory jest dostepny na stronie (jest tylko jedna butelka)przeznaczony jest do wykonywania tego zabiegu samemu w domu ? jest to ten numer 3? znaczy faza 3 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak numer 3 jest do stosowania w domu samemu numer 1 i 2 tylko w salonie

      Usuń
  19. Cześć, mam pytanie. Czy odżywka z serii Liding nadaje się tylko do włosów farbowanych, czy do naturalnych blond również?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam całość, chociaż poświęciłam całkiem sporo czasu, ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sylwuś, a ten ostatni zestaw może być stosowany również przez naturalną blondynkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylwia który lakier będzie lepszy do cienkich włosów ten z nowej wersji Davines czarny czy ten poziomkowy który kiedyś polecałaś ?:)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe czy u mnie by się spisały te produkty :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tych kosmetyków, więc wszystko przede mną ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten olaplex na moich włosach kręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem do końca gdzie bym miała Ci to napisać, żebyś wiedziała, po prostu. Spróbuję tutaj.

    Ostatnio dopadły mnie problemy zdrowotne, musiałam zrezygnować ze szkoły gdzie uczyłam się zawodu i z pracy właśnie w zawodzie. Jestem zupełnie rozbita i nie wiem co począć dalej. Dziś weszłam po dłuuugim czasie na Twojego bloga, instagrama i facebooka i poczułam, że wszystko się ułoży tylko muszę zacząć ciężko pracować i przestać się użalać nad sobą. Twoje podejście do ludzi, to że nie przejmujesz się opinią innych w kwestiach wyglądu, pozytywne nastawienie do świata. <3 Mam wiele do ułożenia i nadrobienia, ale wierzę że się uda. Nie będę się porównywać z innymi tylko z samą sobą. Tyle słów wdzięczności mogłabym napisać, ale nie wiem do końca jak je skleić w coś sensownego. Jest tego za dużo. Pamiętam jak wchodząc na Twojego bloga motywowałam się do dążenia do tego zawodu i nagle się okazało, że nie mogę tego wykonywać, bo zdrowie mi nie pozwala. Cieszę się cholernie, że próbowałam i przekonałam się na własnej skórze, że to jednak nie dla mnie. A teraz? Muszę spojrzeć w siebie i poszukać alternatyw. Krok za krokiem codziennie zbliżać się do celu.

    Poza tym bardzo podoba mi się to, że jesteś autentyczna w tym co robisz. Tak szczera. Oglądam instagrama, przechodzę do filmiku na YT i widzę dalej tą samą Sylwie. Nagrywaj więcej filmików, bo naprawdę są przewspaniałe. Aż mam ochotę nagrywać głupotki ze swojego codziennego życia, by mieć na pamiątkę. ;) Wracam do codziennego odwiedzania Twoich profilów, to naprawdę pomaga gdy wiesz, że jest gdzieś w Krakowie Gaczorek, który na pewno trzymałby za Ciebie kciuki. <3

    Ściskam! ;*
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Brw, chciałam dodać, że pięknie wyglądasz w krótszych włosach :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować ! :)
    http://stylali.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  29. Sylwia,proszę powiedz jak wyeliminować włosy dystroficzne/dysplastyczne? Myslisz, że olaplex poprawi ich wygląd? Zadałam wczoraj pytanie na snapa ale nie odpowiedziałaś.. :( nie wiem, jak sie ich pozbyć, sa okropne w dotyku, słabe, jest ich coraz wiecej.. spotkałas się z czymś takim? Nie mam ich od urodzenia, nagle takie się porobiły. Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Te szampony Davines Alchemic przypadkiem nie zawierają siarczanów? Chciałam sobie zamówić szampon i odżywkę do włosów blond, ale niedługo robię sobie Olaplex, i chyba nie mogłabym tego używać?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Jeśli jesteśmy przy włosach co jest dobre dla włosów żeby szybciej rosły. W tym mój problem są średniej wielkości i dalej nie chcą rosną są cienkie i przetłuszczają się okropnie. Do tego ostatnio zaczęły mi strasznie wypadać czy to może być spowodowane prostowaniem włosów?

    OdpowiedzUsuń