Haul zakupowy listopad


To pierwszy wpis z takiej serii pokazukący co kupiłam, gdyż do tej pory chwaliłam się jedynie zakupami spożyczymi :) 
Poniżej przedstawiam rzeczy, które upolowałam w ostatnim czasie. Nie są to rzeczy kupione tego samego dnia, są takie które kupiłam wcześniej jak szalik, czy spodnie, ale często o nie pytacie, więc postanowiłam pokazać wszystkie jesienne nowości.



Z lewej strony New Look 99,90 zł
Z prawej strony Pull&Bear 59,90 zł
Na dole New Look 49,90 zł



Z lewej GAP 199,90 zł
Z prawej New Look 99,90 zł


H&M 129,90 zł


Nie pamiętam ceny, a nie mogę wejść na stronę H&M gdyż ludziska rzuciły się na kolekcję Wanga i serwery strony padły :)


Szary Mohito 79,90 zł
Czarny H&M 59,90 zł
Skórzany Parfois 99,00 zł
Beżowy Bershka 89,00 zł

To sa najpotrzebniejsze rzeczy, które musiałam kupić, a z resztą się wstrzymam do wyjazdu do Londynu :) 

A Wy kupiliście coś ciekawego? 

Miłego dnia :)

26 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy.:)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się mega, mega podoba <3 szczególnie spodnie!! niestety nie widzę ich na stronie+napisałaś, że kupiłaś dawno... myślisz że już nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Syl, jaki wybrałaś rozmiar bluzy z gapa? polecasz?:) bo też się przymierzam do zakupu, ale z tego co patrzyłam ostatnim razem to u mnie w Warszawie bluzy te kosztują 249 zł, chyba niemożliwe, że w Krk taniej? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne sweterki:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Loveee the hats and the scarf! x
    Holly x
    http://the-twins-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek z pierwszego zdjęcia - pierwszy od lewej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa kapelusz ode mnie ze sklepu!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, śliczny sweterek z pull&bear, poda ktoś link do niego? ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwona koszula przypadła mi do gustu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy wyniki fejsowego konkursu??;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nabyłam ostatnio jedynie czarne spodnie i dwie,uniwersalne koszulki :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie posty <3 to jest twoja podloga ?
    śliczne te kapelusze i szal w krate
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. stosujesz diete konkretnie ileś kalorii czy po prostu 5 posiłków dziennie i zdrowo się odżywiasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko naprawde mega gratuluje ci tego ze do wszystkiego doszlas sama ciezka praca i mozesz sobie pozwolic na zakupy za ok 970 zl mowiac ze sa drobne naprawd echcialabym tez do tego dojsc kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. kapelusze <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kapelusz z parfois jest z nowej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kapeluszy! Ja nie mam żadnego, a Ty tyle kupiłaś, pewnie masz jeszcze więcej. ;O
    Świetne swetry, chętnie bym któryś przygarnęła. :)
    Ostatnio chyba nic takiego nie kupiłam, w każdym razie nie mogę sobie przypomnieć. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. łoł świetne rzeczy! *.*
    Ja w ten weekend planuję się wybrać na zakupy ;D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny ten pierwszy sweterek :) Ale Ci zazdroszczę każdego z tych kapeluszy. Ja jeszcze nie znalazłam idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula! :>

    paryskiblekit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba lubisz kapelusze czo? :D

    OdpowiedzUsuń