Klif Gdynia

W ubiegły weekend odwiedziłam Klif w Gdyni i opiszę Wam dwie perełkii, jakie udało mi się tam spotkać. 
Pierwszym sklepem, który opiszę jest sklep z biżuterią, w którym się wprost zakochałam. Tous, bo mowa o tym sklepie jest firmą, która stawia przede wszystkim na oryginalość. Ich wzory są ponadczasowe, kierowane zarówno do młodzieży, jak i osób starszych. 
Pierścionki, łańcuszki, czy bransoletki posiadają kilka wiodących motywów, które wedle własnego uznania, można ze sobą komponować. Głównie zachwyciła mnie prostota i jakość wykonania, a także niebanalne formy, których niedoświadczy się przy typowej biżuterii. Moim ulubionym motywem jest oczywiśćie przesłodki misiek, a także dziewczynka. 
Taką biżuterię bez problemu możemy założyć na co dzień, a także na wyjątkowe okazje. Mając ze soba takiego misia, mamy sto procent pewności, że w chwilach smutku z pewnością poprawi nam humor. 







Loft 37- Obuwie dla wymagających, kreatywnych i chcących wyróżniać się z tłumu. Sami możemy komponować i wybrać każdy element buta, możemy je ocieplić, zmienić kolor, fakturę, a także dodać napis, czy własne inicjały. Dodatkowym atutem jest to, że każda para robiona jest ręcznie. W ich ofercie znajdziemy botki, kozaki, a także szpilki. Idealne miesjce dla kobiet kochających buty, można tam zginąć w oceanie możliwośći. Każdy znajdzie coś dla siebie. 





Robert Kupisz- Jak każda kolekcja tego projektanta charakteryzuje się luzem i swobodą. Miękkie formy i delikatne tkaniny tworzą typowo miejski look. W najnowszej kolekcji króluje motyw skór i militariów, gdyż źródłem inspiracji przy jej tworzeniu była kultura Harleyowców. Ubrania bogate są w frędzle, rockowe zamki, kaptury i dekolty. Dominuje szarość, zieleń i czerń, ale znajdziemy też pudrowy róż, czy fiolet. 








Mój wpis możecie zobaczyć również na blogu www.inspiredbyfashion.pl

10 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym sklepach, ale wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ubrania od Roberta Kupisza! Niestety na razie nie mogłam sobie na żadne pozwolić, ale może w przyszłości :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękne rzeczy. Nie znam tego miejsca, muszę kiedyś nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sie nazywa "efekt" ktory masz na swoich rzesach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma przedluzane rzesy

      Usuń
  5. przejrzyste zdjęcia to podstawa u ciebie ich nie brakują ,są przepiękne

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ prosiłabym i poklikanie w baner sheinsaid
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka :) zapraszam do mnie http://martarzepka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń