Differently

 Dziś niedziela i obiad u mamy, więc żeby zrobić jej przyjemność (ona nie znosi moich długich bluz) postanowiłam ubrać się bardziej jak dziewczyna :) W końcu raz na jakiś czas można założyć coś delikatnego. Na tę okazję wybrałam czerwony sweterek z H&M, jest miły w dotyku i wygodny, oraz spódnicę z wysokim stanem z Zary. Jesli mam juz wyglądać dziewczęco takie spódnice lubię najbardziej, podkreślają talię, wysmuklają nogi i można zestawiać je z dowolną górą. Ta akurat jest "bardziej" elegancka, ale np taka sama, ze skóry bądź jeansu świetnie sprawdza się z bluzami i sportowymi górami, co akurat dla mnie jest ogromnym plusem. Buty to zwyczajne koturny i dla odmiany zamiast swoich ukochanych czap wybrałam cieplutką czapko- szaliko- rękawiczki. Jest genialna na mroźne dni, można otulić i szyję i ręce, jest milusia w dotyku i słodko wygląda ;)
Kochani uciekam na obiad, a Wam życzę miłej niedzieli :)














Sweater- H&M
Skirt- Zara
Shoes- H&M
Cap- River Island







38 komentarzy:

  1. Cudownie jak zawsze :) Idealnie pasuje do Ciebie ten sweterek, chciałabym częściej widzieć Cię w tego typu stylizacjach :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych stylizacjach wyglądasz dużo bardziej kobieco, według mnie korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, myślałam że w ogole nie chodzisz w takich zwyklych rzeczach :) Pasuje to do Ciebie, choc preferuje niegrzeczniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW jak delikatnie <3333
    Podoba mi się :)
    Tak nie poznałabym Cię na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia jestes idealna! uwielbiam Twój styl , a dzisiejsza stylizacja jak zwykle zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję Wam :) Jak widać czasami można wyglądać normalnie i nie "ciężko" :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie wyglądasz *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. co to za lokalizacja btw?

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnica, buty, torebka sliczne :)
    Twój makijaż tez genialny, Sylwia masz śliczne włosy! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za odmiana! Takie wydanie uwielbiam! Ta czapa jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  11. miau ♥ nie poznałbym Cię w tej wersji, ale podoba się, podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A miałaś kurtę? Jeśli nie to nie było Ci zimno?

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze to coś panterkowego świetne :D
    Może to dziwne ale nie mam nic w szafie panterkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie! Super dobrałas kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wyglądasz !

    bardzo podoba mi się spódniczka oraz sweterek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. skąd masz torebkę?
    Świetny zestaw <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dostałam ją w prezencie i nigdzie nie ma napisanej nazwy firmy

      Usuń
  18. śliczna spódnica!
    Sylwia, czyżby znów sztuczne rzęsy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze idealna <3 sweterek jest cudowny wyglądasz ślicznie ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. super, strasznie podoba mi się twoja czapko-szaliko-rękawiczka, jest przesłodka! W tym zestawie wyglądasz taak dziewczęco, ładnie, podoba mi się ;* ale chyba muszę się przyznać, że wolę cię w tej bardziej codziennej wersji ;)

    ściskam mocno (+ z przyjemnością obserwuję)
    Violet

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie dziewczęco i bardzo inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow nie do poznania jesteś!:)) całkiem inna kobieta;)) ślicznie wyglądasz!!:)
    Bardzo podoba mi się outfit a szalik/czapka nie wiem jak to nazwać genialny♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko oprocz czapki bardzo mi sie podoba, szczegolnie te dopasowanie kolorow. Powiedz, tatoo na palcu jest prawdziwy?

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak pewnie prawdziwy :) Już trochę wyblakł, bo ma 2 lata ;)

      Usuń
  24. kobieco! fajnie! cudowna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam do Ciebie pytanie, jak sprawdzają się bluzy mr. Gugu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej mam 1 bluze od nich i jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
    2. A jakościowo? W praniu?
      _____

      Pierwsze zdjęcie - geniusz!

      Usuń
  26. ahh spódnica jest piękna, ślicznie wyglądasz też czasem lubię się tak ubrać :D ale rzadko mi się to zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń