coca-cola





























Tights- River Island
Boots- River Island
Shirt- River Island
Cap-NEXT
Shorts- Nounou

To pewnie ostatnie z pięknych, słonecznych dni. Jak sobie pomyślę o nadchodzącym zimnie, aż mi się smutno robi, natomiast póki co cieszę się słońcem :) Z tej okazji wybrałam się na spacer i założyłam czarne rajstopy w gwiazdki, poszarpane szorty i celowo powyciąganą koszulkę ;) Na głowie oczywiście musi być czapka, ponieważ jak już wspominałam w poprzednim poście nabawiłam się zapalenia uszu - czego nie życzę nikomu . Prosiliście mnie również o jakiś prosty look, więc mam nadzieję, że się spodoba :)
Kochani wykorzystujcie każdą chwilę by spędzać czas na słońcu, łączmy przyjemne z pożytecznym spacery, rowery, rolki :) Ładujcie akumulatory na deszczową jesień i zimę :)

14 komentarzy:

  1. Swietne wszystko i Ty tez Sylwuniu swietnie wygladasz, wygladasz na szczesliwa i spelniona osobe. Gratuluje Ci tej urodziwosci i prawdziwych talentow.
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, dziękuję . Nie wiem co napisać :)

      Usuń
  2. Prosze odpowiedz mi gdzie mogę zakupić taki plecak, Proszę odpowiedz mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. sylwia kiedy kupiłaś te buty w river island? ile kosztowały?
    a gdzie kupilas plecak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam jakieś 3-4 tygodnie temu , a plecak Pull&Bear :)

      Usuń
  4. Hejj ! Mam pytanie czy jesteś modelką, bo chyba widziałam Cię na jednej ze stron agencji lecz nie jestem tego pewna :) a Marta ?? A i jeszcze chciałam napisać: więcej zdjęć Marty ! :) obie jesteście takie śliczne :** pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana cos tam pozuje i jestem na niektórych stronach agencji Marta dała sobie spokój narazie a to mój blog więc tylko moje zdjecia tu bedą a Marty ewentualnie na blogu nounou :) dziekuje za miłe słowa :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie w Krakowie jest ten sklep River Island?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w Galerii Krakowskiej ,ale pewna nie jestem

      Usuń
    2. W Krakowie nie ma, jest w Katowicach ;/

      Usuń